Gå til innhold

Fått svar på blodprøve!

Anbefalte innlegg

Jeg tok en blodprøve på tirsdagen, da var jeg 3+5. Fikk svar i dag og fikk beskjed om at den var på 61. Jeg har ikke peiling på dette, så jeg lurte på om dette virker normalt?

Setter stor pris på svar =)

Fortsetter under...

Helt normalt! :-)

jeg hadde 51 ved 4+1. Det er veldig stor skala på det som er normalt og du er fint innenfor den :-)

det som egentlig betyr noe er at det dobler seg på ca 48 timer. Skal du ta ny prøve? Hvorfor tok du denne?

jeg har ikke tenkt å ta noen ny blodprøve nå =) kan hende jeg tar en ny litt senere =) Legen som ville ta denne for å være sikker på at jeg var gravid =) Men utrolig glad for å høre at jeg er innen for normalen =)))

Annonse

fått svar på den andre blodprøven min =) Den som var 61, da var jeg 3+5. Tok en ny på fredagen, da var 4+1 og den var da 290! Er dette bra?? hva kan dette bety?

Setter stooor pris på svar =)) Er i dag 4+5 =)

å så moro =)) Kanskje litt høyt? hva betyr det? Har du noen fine sider å anbefale? =) Er i hvertfall veldig moro at det virker som at ting går den rette veien, selvom det er tidlig enda =)

hei jeg googlet hcg verdier å da kom det opp statestikk for hcg stigning :o) å du ligger innen for normalen,mange som har lavere hcg på ditt tidspunkt.

leste også at høy hcg kan tyde på tvillinger.

Ja jeg tittet litt nå og jeg ligger litt høyt ser jeg :) så det er jo veldig bra! Blir spennende å se om det gjemmer seg en eller to her :) er nok bare en, men krysser fingrene for at jeg kommer over til 2 trimester :)det er det viktigste :)

• 2 uker senere...

Så var jeg å tok en ny blodprøve i går =) på dag 5+6, så var nivået på 16000. Skal ta ny i morgen. Men det tyder på at ting ser bra ut enn så lenge =) Er i dag 6+0, så halv veis til 12 uker =)) må bare fokusere på det positive =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...