Gå til innhold

"Nyt tiden, den går så fort..."

Anbefalte innlegg

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Ja, hvis det er mulig. Man aner jo ikke hvor fort tiden går når man er førstegangsfødene. Men ja, tiden går vanvittig fort...

For 1 år siden i dag så lå jeg hjemme med rier... Jeg husker de siste dagene før fødselen som om de var i går og nå er det liksom et helt år siden allerede?? Huff. I morgen tidlig kl 09.50, så er det 1 år siden guttungen ble født! Barnet som forandret hele livet mitt, mitt lille ♥ Junigull10 ♥!

Nå planlegger jeg helgens familieselskap. Den nye sjefen i huset fyller 1 år! Hurra! :-)

Det har vært et hyggelig år her inne! Jeg har tittet innom hver dag, på min daglige "sjekke mail - facebook - nyheter og dib runde!" ;-)

Takk for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tiden går utrolig fort og man må "skyndte seg" å nyte den!:)

Her synes jeg de to mnd som har gått siden minstejenta ble født har gått i en forferdelig fart. Har enda ikke rukket å føle at jeg har fri fra arbeidslivet og nyte permisjonen og henne så mye som jeg ønsker... Tiden strekker rett og slett ikke til :)

Håper dere får en fin ettårisfeiring!:)

Skrevet

Signerer flypapir, tiden siden påske har gått skrekkelig fort! "Swooosj" så har dagen gått og vi må hente storesøster i barnehagen. Og da går det jo slag i slag til leggetid. Ny dag - samme ulla. Sånn går nå dagan og ukan. Mannen tar over i heimen først i mars neste år så regner med det blir nok av tid å kjede seg på også etterhvert :-).

Med storesøster synes jeg det tidvis var fryktelig kjedelig og å gå hjemme. Bank i bordet - den følelsen har ikke sneket seg på så langt denne gangen.

Skrevet

Åh så koselig innlegg :)) Blir helt rørt av å lese ting som "Barnet som forandret hele livet mitt, mitt lille....", får klump i halsen og kjenner tårene presser på hehe sikkert fordi jeg føler akkurat det samme selv , eller så er jeg bare litt fjollete idag ;-)

Gratulerer så mye med dagen i morgen ! :D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til lillegutt imorgen, det har vært hyggelig å ha deg her inne, og vi sees vel på småtroll 1-2 om ikke så altfor lenge=)

At tiden flyr fort med nummer 1 er jo sant, men jeg må si at jeg synes tiden har flydd SÅ mye fortere nå med nummer 2!! Dagene som var så lange og til tider også litt "kjedelige" med nummer 1, går unna i en fei med nummer 2- med henting og levering i barnehage, middagslaging, stell av 2 små, og enorme mengder klesvask!! Så jeg vil komme med en liten tilleggsoppfordring her på tampen til dere førstegangs- nyt permisjonen med deres førstefødte, den er helt unik og spesiell- den roen får man aldri helt igjen tror jeg=)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til Sjefen:)

Ønsker dere masse lykke til videre på ferden i livet sammen med gullet deres:)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...