Gå til innhold

Har klinikk Hausken sommerferie...?

Anbefalte innlegg

Noen som veit? Jeg ringte opp nå, men kom rett på svareren. Det pleier jo alltid å ringe noen ganger før svareren tar over.

Er 5+2 uker, og i går hadde jeg en liten blødning. Ikke kommet noe i dag, men det er klart en blir jo litt bekymra. Ennå 2 uker til jeg skal på ul, så jeg tenkte jeg skulle spørre om å få en rekv. til hcg.

For jeg må vel ha det? Kan vel ikke bare gå oppom legesenteret å ta...?

Husker jeg hadde en blødning i mitt første sv.skap også, på samme tid som nå. Men da blødde jeg mye mer, og alt gikk bra den gangen. Så jeg håper jo på det nå også :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143326959-har-klinikk-hausken-sommerferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har sommerferie fra 1. juli, så de ringer deg nok opp igjen ganske så snart. Du trenger rekvisisjon fra Hausken eller fastlege for å ta HCG blodprøver. De har desverre ikke lov til å faxe over rekvisisjoner, så da må de sende de i posten til deg og det kan ta noen dager.

Det går helt sikkert bra, men skjønner godt at du er urolig. Jeg er super bekymret selv, men prøver å slå meg til ro med at alt er ok etter samtale med Hausken og gynokologen. Skal til UL om 13 dager!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...