Gå til innhold

Kan vi ikke alle skrive mail til Lano

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Barna er da heldigvis lykkelig uvitende. Det er foreldrene som krangler og bitcher om hvem som har gjort hva for å få stemmer som er problemet. OG alle de som maser om at konkurransen er "kvalm" hele tiden. Jeg er faktisk like lei av begge deler!

Tror du foreldrene skriver ut forumsdebatter og klistrer de inn i albumene til ungene? Sånn at ungene skal vite at de var den Lukas'en eller Emma'en det ble snakket om? Nei. Så det er ikke noe problem.

HYSTERISKE er dere nesten alle sammen - for meg går det for det samme om det er mødre til barna som er med som maser, eller andre som bare er opptatt av å kritisere hva alle andre gjør og hvilke valg de tar.

Skulle jo pinadø tro at det var en alvorlig forbrytelse som grenset til mishandling å sende inn det man selv syns er fine bilder av sine egne barn! Gud forby liksom, kan dere ikke heller hakke på de som sender bursdagshelsinger i avisen? Eller sender bilder av nyfødte som legges både på nett og avisen?

Skjerp dere! Dere finnes langt værre ting her i livet enn foreldre som skryter av og er stolte av barna sine. De som er i motsatt ende av skalaen for eksempel!

Dersom alle bare kunne konsentrere seg litt mer om seg selv og hva man selv sier og gjør hadde denne konkurransen om hvem som har det artigeste bildet bare vært koselig. Jeg er sikker på at Lano avslører de som jukser uten at resten av verden trenger å engasjere seg. Og jeg tror ikke disse barna får psykiske problemer senere i livet av å ha vært på ett bilde i en konkurranse.

SÅ IGJEN: SKJERP DERE!!

(Og nei, jeg har ingen med i konkurransen selv)

Jeg vet det :) Du er virkelig en peach :)

Neste gang du fyrer av kan du jo slå opp ordet "sarkasme" og "ironi".

Ja, i dine øyne er jeg helt sikkert ei nepe - vet du, det tar jeg meg overhodet ikke nær av, faktisk er jeg veldig fornøyd med det faktum at akkurat du synes jeg er ei nepe :D

Fordi sånne som deg - som svarer det styggeste de vet - nemlig - håper ikke du er forelder ...her inne ...de anser jeg bare som så tette i nøtta, spesielt siden min tanke i utgangspunktet var god, for jeg misforstod HI og trodde det var nok en "la oss trakassere barna i Lano konkuransen" tråd, hvilket jeg selvfølgelig reagerer på, mamma som jeg er og alt mulig. Har gjerne et problem med at voksne mennesker skriver "La oss få **** ned fra førsteplassen, ungen er jo stygg" ...Men jeg er jo ei nepe - hva vet jeg? (husk, slå opp ordene) :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...