hildis :) Skrevet 16. juni 2011 #1 Del Skrevet 16. juni 2011 vi skal til Bulgaria å tenkte å kjøpe en egen liten trillekoffert til jenta mi på 4, bare for å ha tingene hun trenger til flyturen i. hvor får jeg kjøpt det? hvor mye koster den? noen andre forlag til praktiske vesker til barn på flytur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mininni Skrevet 16. juni 2011 #2 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har sett sånne både i lekebutikker og i veske- og koffortbutikker. Kjøpte vår med Molly Mus på Sprell i Oslo, men husker ikke hva den kostet. Morris har hatt sånne som ser ut som marihøner eller bier mv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minlilleHelene Skrevet 16. juni 2011 #3 Del Skrevet 16. juni 2011 Koffert butikk på byporten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hildis :) Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juni 2011 da skal jeg undersøke, men ikke byporten, jeg bor i nærheten av Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 16. juni 2011 #5 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg tenker å kjøpe en trunki til sønnen min. Synes den virker helt genial Den selges både i butikker og på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandschips Skrevet 16. juni 2011 #6 Del Skrevet 16. juni 2011 Trur nesten jeg så det på brio lekebutikken idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hildis :) Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juni 2011 åhh... for en jævli god ide tusen takk, den virker veldig praktisk! tror det blir en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hildis :) Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 16. juni 2011 altså en trunki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 17. juni 2011 #9 Del Skrevet 17. juni 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå