Gå til innhold

Noen som har/har hatt eldre barn som er blitt mobbet?

Anbefalte innlegg

Hva gjør man? Er en gutt i klassen til datteren min som er en sann plage. Vert mye tull med han. Ikke bare med henne, men nå virker det som han har satt fll fokus på henne.

Blir så lei. Skolen er klar over det, men det blir aldri skikkelige konsekvenser for han. Han gir rett og slett f... Går på ungdomsskolen, så skulle jo tro slikt tll skulle bedre seg.

I går møtte hun på han etter skoletid, da hun var ute med noen venninner. Spyttet og slo. Blir helt matt! Hvordan skal vi ordne opp i dette. Heldigvis snart sommerferie, men blir nok samme tulle til høsten...

Fortsetter under...

Han er ikke forelsket nei. Han er viden kjent for oppførselen sin. Er forferdelig frekk mot voksne også.

Stadig vekk til rektoren o.s.v. Skolen har vistnok veldig fokus på mobbing, men ingen plan tydeligvis når noen blir mobbet...

Dersom det bare er denne ene ungen som mobber "alle" andre sliter han nok veldig med å passe inn eller med noe annet. Skal ikke psykoanalysere noe videre, det er selvsagt ugreit at han plager andre uansett....

Men har datteren din andre venner og har det greit sosialt ellers? Stiller de ikke opp for hverandre?

Om ikke skolen gjør noe ville jeg ringt foreldrene. Eller, aller helst hadde jeg tatt med meg datteren min og ringt på hjemme hos disse. Presset meg inn og sagt at nå skal vi ha ett møte alle sammen. (Gitt at datteren din ikke er ett mobbeoffer, men bare blir plaget av denne gutten altså!)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...