Gå til innhold

hva kan dette være? (kløe i underlivet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har i en stund nå hatt en veldig ubehagelig kløe i underlivet, det kom ikke i forbindelse med sex eller noe, det bare kom. Jeg har "sjekket" om det er noen hvite prikker, som jeg regner med det vil være hvis det er sopp. men er ingen synlige forandringer heller. bare rett og slett en ekstrem ubehagelig kløe som ikke vil gå bort.noen som har hatt lignende? kan det være soppinfeksjon? jeg har hatt mye utflod gjennom hele svangerskapet, og ingen forandring der heller.

håper noen vet hva jeg kan gjøre med dette... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en ubeskrivelig kløe der oppe til tider..... Helt ufattelig og!! Bruker da å vaske med godt og gni meg skikkelig inn med Canesten!! Et par runder med det så blir det helt annerledes! Så regner med at det er sopp jeg har selv om jeg heller ikke kan se hvite prikker.... :)

Skrevet

åhh, herlig med svar så fort. nei det er som jeg nevnte ikke noe synlig, som tilsier at jeg har det. men da skal jeg komme meg på apoteket og kjøpe sånn salve. Er som regel værst på morgen og kveld. og må bruke truseinnlegg fordi jeg har så mye utflod. så jeg tror egentlig det er sopp. men da prøver jeg salve, og hjelper ikke det får jeg høre med legen:)

takk for tipset:)

Skrevet

Jeg hadde samme problem, men legen sa til meg at kremen ikke anbefales til gravide... skulle helst bruke vaginaltablett, men da ikke bruke inføringshylsen.

Skrevet

Har også hatt en intens kløe der! Trodde jeg var alene om .. Hehe:) har hatt nye utflod hele svangerskapet og bruker truseinnlegg. Pleier p vaske grundig og smøre inn med Canesten. Det hjelper betraktlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...