Gå til innhold

Da var vogn og bilstol komt i hus!

Anbefalte innlegg

I går var eg og min samboer ute å kjøpte barnevogn og bilstol til den lille krabaten i magen. Til barnevogn ble det en Emmaljunga Edge duo i pro coffee og til bilstol ble det Acta Graco Logico i brun :)

Kjempe kjekt å ha det i hus, synd det er lenge til eg kan bruke den enda! :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143326668-da-var-vogn-og-bilstol-komt-i-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var vi avgårde og kjøpt vogn også!!! Kjempeartig!!! Men litt skummelt også ;) Den er dobbel!!! Med plass til to små!!! To bleieunger!!! På en gang!!! Begynner å bli mer virkelig nå!!! hehe.. Men så fin vogn a gitt!!! Noe annet enn den vi arvet til Vesla........ Pyton vogn, men arvet den etter min søster så ikke turt å si noe eller kjøpe ny... Men nå som vi må ha søskenvogn så har jeg en utmerket unnskyldning for utbytting ;) Har kjøpt TFK Twinner Twist Duo i lysbrun, eller Carbo Brun heter det vel.. Så fornøyd!! Lett og lettvinn... Praktisk og pen :)

Kjøpte med babybjørn vippestol også, så da mangler vi bare et par ting tror jeg, en sprinkelseng til og en voksipose til...

Moro å shoppe til de små!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...