Kri_z Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Hei, Var helt sikker på at lille prinsen min skulle komme i natt, pga fullmåne, men det eneste det resulterte i var en dårlig natt søvn... Litt irritert når e våknet og oppdaget at det var morgen og ingenting hadde skjedd... Har stor tro på fullmånen fordi vi blir påvirket av den på flere måter. Grrrrr!!! MEN får å se på den positive siden.. ( prøver hardt) slapp og komme til full fødestue. Får heie videre på han
MissisJ Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 jeg trodde faktisk noe skulle skje i natt. I 4 tiden var det så vont at jeg vurderte å reise på føden,men det var ikke rier,men kraftig nedpress og så skikkelig vont i ryggen og nedover bena. Me våknet i dag,stiv og støl etter matten,men alt kjennes rolig ut igjen. Men min mor og mormor sier fullmånen påvirker havet selve fullmåne natten og i di påfølgende 3 dagene,og at dt samme gjelder fødsler,så alt håp er ikke ute for oss enda. Jeg håper i natt var modning og at noe vill skje snart....slimproppen gikk for 2 dager siden,trenger ikke bety så mye men det er lov å håpe! Lykke til til deg også....jeg krysser fingrene for oss:)
Kri_z Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2011 Godt det er flere av oss:) var så utrolig sur når e våkna.. De tre neste døgn altså! DET liker e!:) har hatt masse kynnere, og de siste ukene maserier, så tenkte at det var modning. Sitter og nistirrer på både trusa og papiret på do , men ingen slimpropp gått her nei.. Og hver gang det kommer maserier, så tror jeg vannet skal gå! Hehehe! Da krysser vi fingrene for oss at det skal før helga er omme:)
Mamman til Sofia:-) Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Hehe godt vi er flere.. Skuffet når jeg våknet i dag ja,men mer positiv når du sier de neste tre dagene:) Sitter selv å stirrer i dopapiret hehe.. 3 dager til termin her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå