Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Var helt sikker på at lille prinsen min skulle komme i natt, pga fullmåne, men det eneste det resulterte i var en dårlig natt søvn...

Litt irritert når e våknet og oppdaget at det var morgen og ingenting hadde skjedd...

Har stor tro på fullmånen fordi vi blir påvirket av den på flere måter.

Grrrrr!!! MEN får å se på den positive siden.. ( prøver hardt) slapp og komme til full fødestue.

Får heie videre på han :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde faktisk noe skulle skje i natt. I 4 tiden var det så vont at jeg vurderte å reise på føden,men det var ikke rier,men kraftig nedpress og så skikkelig vont i ryggen og nedover bena. Me våknet i dag,stiv og støl etter matten,men alt kjennes rolig ut igjen. Men min mor og mormor sier fullmånen påvirker havet selve fullmåne natten og i di påfølgende 3 dagene,og at dt samme gjelder fødsler,så alt håp er ikke ute for oss enda.

Jeg håper i natt var modning og at noe vill skje snart....slimproppen gikk for 2 dager siden,trenger ikke bety så mye men det er lov å håpe!

Lykke til til deg også....jeg krysser fingrene for oss:)

Skrevet

Godt det er flere av oss:) var så utrolig sur når e våkna..

De tre neste døgn altså!:) DET liker e!:):) har hatt masse kynnere, og de siste ukene maserier, så tenkte at det var modning. Sitter og nistirrer på både trusa og papiret på do , men ingen slimpropp gått her nei.. Og hver gang det kommer maserier, så tror jeg vannet skal gå! Hehehe!:)

Da krysser vi fingrene for oss at det skal før helga er omme:)

Skrevet

Hehe godt vi er flere..

Skuffet når jeg våknet i dag ja,men mer positiv når du sier de neste tre dagene:)

Sitter selv å stirrer i dopapiret hehe..

3 dager til termin her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...