Gå til innhold

baby jogger city select

Anbefalte innlegg

Har endelig bestemt meg for at denne vogna er rett for oss, når lille spire er ankommet er dattera mi 22 mnd og må sitte i vogn når vi er ute på tur.

men såvidt jeg kan se på nett, så selger ingen norske vanlige butikker, ei heller nettbutikker denne vogna, men har sett at køpbarnvagn.se har nesten alt inne, har dere erfaring med denne svenske nettbutikken?

og hvor ellers i verdens går det an å bestille den? Jeg kommer nok helst til å bestille den fra en nettbutikk med godt rykte på seg, har hørt så mye rart, men vet at det går an å bestille fra både tyskland og nederland, og usa.

og tilslutt, har noen denne vogna, som kunne tatt et bilde av innsiden av bagen, jeg vil jo gjerne hva jeg kjøper og jeg finner ingen bilder av innsiden på nett.

:) men har heldighvis god tid, men hadde vært greit å få alt iorden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143326656-baby-jogger-city-select/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babymagasinet i Oslo selger den. Jeg vurderer også denne vognen. Har kun prøvd den i butikken med ett barn på 1 år foran og tom bag. Synes den virker veldig fortung å få over dørstokker/fortauskanter. Er det flere som har den erfaringen eller noen som er fornøyd med vogna? Hvor tung den virker har kanskje også med å gjøre hvordan setene/baggen er plassert, men i første omgang trenger jeg både ett sete og bag.

hei!:) jeg handler ALT hos køpbarnvagn.se og har ikke ett eneste vondt ord å si om dem.:) er kjempe fornøyd med servicen der! du kan trygt handle der ja.

vi er kjempe fornøyd med denne vognen ihvertfall..beste vi har hatt faktisk men jeg har ikke brukt bagdel da........

den er kjempe lett i vekt

suuper lett å slå sammen og opp og blir liten;)

og den har jo så mange muligheter..spesielt for dere som skal bruke den som søskenvogn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...