Gå til innhold

Begynne med el-tester -noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå bestilt el tester fra lavpris-tester.

Har aldri brukt disse testene før, og lurer på om noen har noen tips å komme med?

Føler egentlig ikke at jeg trenger det enda, siden jeg i dag har begynt på min 3. pp, men siden jeg hadde en sa 18. mai så vil jeg denne mnd være sikker på at jeg faktisk har el, og ikke noe jeg bare tror...

Så... noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang syklus har du? Ved en vanlig 28 dagers syklus er det greit å starte å teste på syklusdag 12 (CD12) og ta en test hver dag frem til du får en positiv test. Det er viktig å huske på at streken på el-testen må være like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Du vil mest sansynlig få opp svake streker, men disse er ikke positive. Viss du har veldig uregelmessig syklus, kan du rekne med å bruke en del tester første syklus.

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Jeg skal også begynne med disse testene igjen denne mnd.. var det slik at EL-tester skal tas midt på dagen (etter man har vært våken en stund)?

Tenker jeg begynner å teste på dag 10. Vet jeg har hatt el tidligere enn hva jeg har trodd før, så da starter jeg testingen litt tidligere for å kartlegge litt.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...