Gå til innhold

Ville dere satt hagemøbler langs rekkverket på en veranda?

Anbefalte innlegg

Fikk heeeelt fnatt på besøk med en venninne. De bor i tredje etasje og har en liten veranda med møbler langs rekkverket. Og en 1-åring som er "overalt".

Nå har jeg mareritt om at han klatrer på møblene opp på rekkverket å faller ned.

Klarer ikke å tenke på noe annet, lurer på å ringe imorgen tidlig å si at jeg har tenkt mye på det.......kanskje de ikke har tenkt på det!

Er jeg sær?

Fortsetter under...

Jeg har ei på 14 måneder og hun klarer verken å klatre opp i sofaen eller på verandamøblene. Og skulle hun klare det kunststykket og i tillegg komme seg opp på rekkverket så skal jeg melde henne på Sirkusskolen prompte.

Denne ettåringen klatret lett opp i sofaen inne. Da klarer han sikkert å klatre opp på kanten av møblene ute også? Og videre opp på rekkverket??

Worst case scenario men jeg klarer ikke slutte å tenke på det....

Oi, ja det hørtes skummelt ut.

Mine barn klatret over alt i den alderen der, så hadde ikke hatt møbler sånn nei.

Synest ikke du er sær nei.

Viss du har veldig vondt av dette, så ville jeg ringt og sagt det. Bedre det at de synest du er litt dust ;) enn at du skal ha det på samvittigheten dersom barnet faller ned.

Syns du skal si i fra at du tenker på det. En ettåring kan plutselig klare ting som aldri har blitt gjort før. En ting er å dette ned fra sofaen eller no men fra veranda i 3.etasje... Hjelp..

Nei jeg ville sagt i fra.

Kall meg gjerne hysterisk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...