Gå til innhold

Baby 5.mnd sove hos besteforeldre.

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg er bet i bryllup som skal være i Finland. Svigers har spurt flere ganger om ikke de kan passe han den helgen vi skal bort. Hva tenker dere? Jeg har ikke svart ja eller nei. Jeg synes det er skummelt å være så lenge borte fra han, og vurderer å bli hjemme.

Hva tenker du/ dere? Han er 5 mnd når vi drar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143326480-baby-5mnd-sove-hos-besteforeldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra i bryllup og kos dere! :) Med mindre du IKKE stoler på svigers, selvfølgelig...

Jenta vår på 5 mnd har overnattet hos både tante og bestemor og -far (min søster og mine foreldre). Når det er sagt, så er vi ekstremt nære hverandre i vår familie og dattra mi kjenner dem veldig godt, ser dem omtrent hver dag og så sover hun hele natta. Hun har ikke vært vekke en hel helg, har kun vært fra etter leggetid til litt utpå formiddagen hvor hun kun har vært våken kanskje 2 timer tilsammen på hele oppholdet der hun er, men hadde nok gått fint med en helg også.

Hvis DU er klar for det, er nok babyen det :) Du må føle på det selv! det som også går, er å ha med baby + barnevakt til bryllupet i Finland. Selv var jeg "medbrakt barnevakt" til et bryllup i Sverige en gang, gikk helt fint det! Tenk på deg selv og hva du trives best med, baby innstiller seg :)

Men det kan være en fordel å prøve kanskje en dag eller en natt før dere reiser, slik at det plutselig ikke bare blir en hel helg hvor dere er adskilt!

Annonse

Jeg hadde ikke gjort det. Hadde ikke klart å kost meg med en baby på fem månder som sov hos andre.

Men det er meg da :) Og jeg fullammet til 6 måneder også, så for oss var det jo aldri ett spørsmål heller. Vår gutt sov hjemmefra først når han var 13 måneder. Da med min mor som han kjenner veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...