lano81 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 har bestillt en sånn i dag og er veldig spent ) håper det funker som det skal..
Heira☆ Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jepp funker det Jeg har en babywatcher som jeg brukte sist jeg var gravid. Og hjertet hørtes veldig godt Men jeg fant ikke noe før rundt uke 13 da. Noen har hørt mye tidligere enn det også. Men ikke fortvil om du ikke hører noe før rundt uke 12-13, er helt vanlig det også. Så du får bare begynne å glede deg til å høre den fantastiske lyden av et lite hjerte )
Mininni Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Fortell hvordan du synes det e når du har fått den, da! Jeg er i utgangspunktet skeptisk, for jeg er redd for å skremme meg selv når jeg ikke finner lyden osv.... Så jeg vet ikke om jeg bør la være. Ser stadig meldinger fra folk her inne om at de ikke finner lyd, bare finner på samme sted osv., og jeg frykter at jeg vil gjøre meg selv nervøs... Noen erfaringer med dette fra andre, kanskje?
lano81 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 ja tenkte det samme jeg å... plutselig finner man ikke lyd på 2 dager og man kan jo bli gal av det... men det gjelder vel å ikke høre etter hjertet hver dag.. men skal fortelle om hvordan det går.. nå er jeg bare snart 7 uker på vei så regner ikke med å høre noe ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå