Gå til innhold

Tenner og nattsøvn....HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta vår har ikke fått tenner før nå (hun har fyllt 11 mnd nå). Og så får hun 6 tenner på en gang!!!!!! det gikk bra første dagene, litt sytrete, men ellers helt vanlig.

Men for 3 dager siden begynte mareritt: Hun våkner om 10-15min etter at hun har lagt seg på kvelden og nekter å sove. Vi tar helle opp, og hun er da fornøyd og våken til ca 22-23.00..Så våkner hun om noen timer igjen og roer seg ikke før vi tar henne i senga vår... Og står opp mellom 05.30 og 6.30.

Vi er helt utslitt, vet ikke hva vi skal gjøre!!!

Vi ble ganske bortskjemte foreldre, hun pleier å sove fra 18.30 til 9.30/10.00 uten en pipp......

Er redd at hun får dårlige sovevaner, men kan ikke la være når lille engel har vont!!!

Har prøvd både iskald smokk, pinex og dentinox- uten effekt

Har noen erfaringer med dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis pinex og dentinox ikke hjelper, men hun roer seg i senga deres høres det ikke ut som det er smertene som plager henne. Kan det være noe annet? Hvor mye sover hun på dagtid? Er det på tide å kutte ned på dagsoving?

Skrevet

Hun pleier å sove alt fra 1 til 3 timer på dagtid... Jeg pleier å la henne sove å mye hun vil. Igår sov hun 30 min på formiddagen, og 2 timer på ettermiddagen (15.00 til 17.00!!!!!) lagt seg 20.00 og sov til 9.00 i dag. Det var delig:) Og i dag sov hun bare 15 min på dagtid, og har lagt seg 17.45... Sover som bare det nå.

Siste par netter begynte jeg å gå inn til henne med en gang jeg hører hun grine, legge hu ned og trøste og rett ut etterpå (isteden å ta henne opp), og det virker som det hjelper.

Alle våre fine stabile rutiner ble plutselig til ingenting!! Jeg var sikker på at det er tenner, men nå vet jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...