Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja jeg MÅÅÅ jo se på! Og litt snørr og tårer blir det, fordi jeg blir trist på egne vegne, og veldig rørt på andres... Skal ikke være lett dette:-S

Men jeg har stor tro på at vi skal lykkes, og at min "ikke ennå unnfangede og usedvanlig vakre" baby har bursdag i 2012:-)

Nytt forsøk blir i august, og fram til da skal jeg prøve og lade batteriene, nyte sommeren, bli kvitt dumme tanker, redusere antall besøk på bim (fordi jeg blir minnet om at jeg er en sliter, ufrivillig og uforklarlig barnløs), drikke litt vin, kose med tantebarn og andre små venner, bli i bedre form (?), spise masse jordbær, glede meg over små ting, klemme på samboeren, lese en god bok eller ti og mye, mye mer!

God sommer til alle sammen! Må vi gå en fruktbar tid i møte:-)

Klem fra Rugekassa

Fortsetter under...

Helt enig meg deg Rugekassa:-)

Jeg skal og nyte sommer og sol,og nyte det gode jeg har i livet rundt meg.

Jeg tror helt sikkert det klaffer for oss slitere en dag,vi må jo få lønn for dette strevet tilslutt:-)

Kos deg masse i sommer,og nyt det som nytes kan.. :-)

Skal igang med mitt 5 forsøk,har allerede hatt noen mnd pause,ville det selv(sist forsøk var i mars)og det har vært litt deilig uten dette medisin maset..så jeg regner med at kropp og sinn er klare til høsten.

Ha en flott sommer,og masse lykke til med neste forsøk!

Klem

Gratulerer med 2 i magen, lillegull2!

Jeg hadde også siste forsøk i mars. Eller - fryseforsøket ble avbrutt fordi eggene ikke overlevde opptining. Vi er ferdige i det offentlige, og starter forsøk hos Aleris i midten av august sånn ca. Gleder meg veldig til det:-)

Lykke til til deg også - kanskje vi får følge ved forsøk til høsten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...