sørlandschips Skrevet 15. juni 2011 #1 Del Skrevet 15. juni 2011 Noen som veit om det egentlig er mulig å få det bort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy36 Skrevet 15. juni 2011 #2 Del Skrevet 15. juni 2011 Her vi bor får man kjøpt noe som heter jordslagsfjerner eller noe sånt på malings butikken:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandschips Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2011 Kan jeg bruke det på klær? Har fått jordslag på et bilsete som stod i garagen:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til sjarmtroll <3 Skrevet 16. juni 2011 #4 Del Skrevet 16. juni 2011 Det finnes noe som heter Shipshape jordslagfjerner, får kjøpt det bl.a. på Jernia. Jeg brukte det på kalesjen til en vogn jeg kjøpte brukt, den var full av jordslag - og ble god som ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutteklubben grei Skrevet 16. juni 2011 #5 Del Skrevet 16. juni 2011 Klorin funker like bra som ShipShape og er mye billigere ;-) Er setet trekt i et syntetisk stoff så blekes ikke fargene. Er det et eldre sete med bomullstrekk må du ikke bruke det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy36 Skrevet 16. juni 2011 #6 Del Skrevet 16. juni 2011 ja du kan bruke det på barnesete. Du må nesten bare prøve deg fram, setet er jo uansett ødelagt med jordslag i så verre blir det nå ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå