Gå til innhold

Dere andre som har barn med krøller..


Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Får deres også eeekstremt mye kommentarer og overøsende komplimenter for håret sitt?? Jenta mi på 2,5 år har store lyse krøller og det er jo veldig søtt, men jeg slutter liksom ikke å fascineres over hvor utrolig stor fascinasjon dette tydeligvis vekker hos folk, siden vi knapt kan hilse på noen uten at de nevner håret og bare måå "beundre" det litt... Koselig det altså, men kan jo bli liiitt mye til tider- hvordan er det med dere andres små krølltopper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ren og skjær misunnelse!!

 

Hilsen en som må "ta på" krøllhår til barn!!

 

Poden hadde det til han ble klippt i 2,5 årsalderen!! Så skjønn som bare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er nesten litt misunnelig selv jeg, på håret hennes hehe, for her er det nemlig null krøller å skryte av;) Men skulle nesten tro at barn med krøller var en svært sjelden, utdøende rase, så mye oppmerksomhet vi får pga det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det får han. Av folk på gaten, foreldre/ansatte i barnehagen og u name it. Koselig, men litt rart når helt ukjente kommenterer det. Han har begynt å si det selv også: "Jeg har krøller, jeg". Ikke så rart, kanskje? Han er også 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og mine ♥

Har også en skikkelig krølltopp på litt over 1,5 år, og jeg har faktisk ikke tenkt så mye på det før jeg leste innlegget ditt. Men ja, det er utrolig mange som kommenterer håret hennes... og i tillegg skal "rufse/ta" på krøllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jente på 3,5 år med krøller, og hun får også masse komplimenter for håret. Koselig det :o) Kan være de forsinner etterhvert, så det er bare å nyte dem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fint og koselig, Nyt det!

Min eldste datter hadde slike søte korketrekkere. Idag er hun 12 år og hun hater virkelig krøllene sine og bruker slettetangen flittig. Jeg hadde også slike korketrekkere når jeg var liten. Når jeg var rundt 12-13 år kan jeg huske at alle syntes dette var så fint og kommenterte dette. Jeg hatet krøllene mine og hatet disse kommentarene. Idag som voksen er jeg veldig glad for de, og skulle gjerne hatt noen kommentarer med de uteblir, hehe.... Ting endrer seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn med krøller, men den ene har mye mer enn de andre. Han er nå 7 år gammel og forlanger en tur til frisøren rett som det er, han skal ha håret helt kort-kort så minst mulig av krøllene synes.

 

Han synes nemlig ikke at det er koselig med alle kommentarene han får pga de "søte" krøllene, han er jo en tøff skater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa her har også lyse korketrekkere. hun er 3,5 år. Men det er litt av et styr å få gredd hun. Og en fryktelig sur frøken når flettene hennes krøller seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten krølltopp som får masse flotte kommentarer for sitt nydelige hår. Jeg som mor er nesten litt misunnelig jeg også, hun har en nydelig "gullblond" farge og de herligste krøller!

 

Men det er som det er, og vi er veldig fornøyd med det vi. Komplimenter er alltid hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 barn med helt blondt og krøllete hår og på toppen av det hele så bor vi i midtøsten saa flertallet her er ikke vant til lyst hår i det hele tatt... Blir en del kommentarer ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jada, får høre det hele tiden. Nå er jenta snart 7, og hu er passe drittlei av at alle skal kommentere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...