ønsker * magetroll <3 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 en el test, er positiv når streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. det vet jeg. men om halve teststreken en like sterk som kontrollstrken, og den andre halva er litt svaker, er den positiv da også?
Athina' Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Den var jaggu ny! Gleder meg til å høre svaret fra de erfarne på denne ;-p Kan ikke du sjekke tråden min på forumet å se hva du tror? :-)
mammatil2imai Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Hmm, hvorfor kan ikke disse testene bare si ja eller nei? Blir litt sprø av sånne "litt tvilsomme" teststreker jeg også. Jeg ville regnet den som positiv, og det skader jo hvertfall ikke å kose litt i kveld Og kanskje ta en ny i morgen? Jeg fikk positiv i går, og testet også nå. I dag testet jeg to forskjellige merker i samme urinen og en ble veldig positiv (samme merke som i går) og den andre viste teststreken mye svakere enn kontroll streken. Så ikke lett å bli klok på dette her, men jeg stoler på den positive
ønsker * magetroll <3 Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2011 det som er da, er at jeg hadde el for for litt under 2 uker siden, go hadde noen el-tester igjen.. så jeg klarte ikke å dy meg med å teste.. så er veldi spent! skal se på det jeg athina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå