Gå til innhold

Naboens barn kastet stein etter en kanin...

Anbefalte innlegg

Ble så rasende! Holdt på å gi mini kveldsmat og ser ut på gata hvor et barn på 3-4 år kaster stein etter en kanin og traff flere ganger, en av steinene var ganske stor også. Jeg åpnet vinduet og ropte at det ikke var lov å kaste stein på dyr og barnet ga seg. Kjente jeg skalv av sinne etterpå. Første gang jeg har kjeftet på et barn. Burde jeg si ifra til foreldrene også?

Fortsetter under...

"Drittungen" her er bare 3-4 år og vet jo sikker ikke bedre. Jeg kan ikke fordra mennesker som setter dyr høyere enn så små barn!! (Og jeg er glad i dyr!) Man kaller ikke så små barn for drittunger, de forstår ikke konsekvensene!

Bra at du ga beskjed HI, det er lov å kjefte og si hvorfor man ikke gjør sånt. Fortell det til foreldrene, men foreslår at du roer deg først.

Annonse

Hadde slikt skjedd hos meg hadde mini blitt med under armen mens jeg hadde løpt ut. Når ett barn er 3-4år syns jeg ikke de skal gå alene ute og de burde ha lært at dyr skal behandles ordentlig.

Jeg hadde nok sagt de fikk vise meg hvor foreldrene deres bor, og jeg hadde tatt en prat med de.

Jeg blir sjeldent sinna, men om jeg ser slike ting så blir jeg sinna. Jeg har nesten gjort dette før da noen unger kastet stein på ett nabohus. Skal si det ble liv i leiern hos den familien da ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...