Gå til innhold

Noen her som har prøvd eggløsningstester fra billig-tester.no? Er de pålitelige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar vel et par dager fra bestilling til levering. Du får dem direkte hjem i postkassen og slipper å fly på postkontoret med hentelapp. Etter min erfaring er de til å stole på. Jeg har fått klare positive utslag, og klare negative... Ikke vanskelig å tolke. Er nå 7 uker på vei. Ble gravid første pp. Forrige gang (med min nå toåring) ble jeg gravid på 2. pp med samme tester.

Go for it!

Tusen takk for svar:)

Da skal jeg kjøpe slike:) Men skal jeg bestille noen beholder for å putte strimlene inni? Slik som CB sine tester? Eller er hver strimmel en test i seg selv?

HI

Hver strimmel er en test i seg selv. De kommer også med gode bruksanvisninger. Viktig å merke seg at to streker IKKE er positiv test... den er positiv først når teststreken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg vet om flere som har bommet på det;-) Og, når du får positiv test er det mellom 24 og 48 timer til egget slipper.. du kan derfor ha positiv test flere dager på rad.. uansett bør du hoppe i høyet når du får positiv test, sånn at sæden kan ligge og vente på egget ;-)

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...