Gå til innhold

trenger tips her, vet ikke hva jeg skal gjøre mer...utroskap og kjærlighet

Anbefalte innlegg

Jeg og min venn har endel problemer om dagen. Vi står bom stille. Forholdet vårt står rett og slett på stedet hvil Og dette pgr. utroskap som skjedde for et år siden. (skjedde at jeg var utro mot pappen til min sønn)

lang historie, men gjør den kort her.

Jeg valgt å flytte for meg slev pgr. at jeg såret min kjæreste og alt ble bare tull og kaos. Nå etter et år har godt har jeg ikke gjort annet enn å prøve å gjenvinne tilitten tilbake. Det er ikke lett , og mange tårer og sinne, frustrasjon har kommet fra begge sider. Han har vært rasende skuffet og jeg har vært sint på meg selv for alt jeg har ødelagt.

Alikevel har vi forsatt kontakt, skal på ferie sammen , bor i nærheten av hverandre og har sex av og til .

Han sier at han ikke vil gå så mye inn i forhold igjen med meg , pgr. redd for å bli atter skuffet og at jeg skal stikke min vei. Han sier jeg er farlig å være sammen med.

JEg prøver så godtt jeg kan og har bestmme meg for at jeg aldri vil såre noe eller noen igjen på samme måte jeg har gjort tidligerer. Og jeg er så glad i han, vil ikke miste han.

Jeg prøver å si og gi og fortelle at jeg gjerne vil bli kjæresten hans igjen. Han tør ikke å vise for mye følelser. ....

Og dette har blitt et problem... det har blitt skjevt. JEg gir, han er redd jeg gir mer han blir gald , jeg må gi enda mer og phu... blir så jævli sliten , føler jeg må slite meg ut på kanskje noe som kan ta evigheter?

Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å konfonterer med han at jeg håper han kan bestemmes eg for hva han vil og at det må to til for å få til een innsats. MEn når han ikke tør og vil samtidig ikke miste meg, da sier alt stopp! Og det har det gjort nå . noen råd? veien ut av dette?

Fortsetter under...

Var han bf? Skjønnte ikke helt starten..

Uansett, han vil ha i pose og sekk.. du er bra nok å ha sex med, henge med når han føler for det og å dra på ferie med. Men ikke å satse på..

Skal dette fungere må begge gi av seg selv uansett hvem som er den som var utro..

Jeg ville ha droppet hele fyren, for det virker som om han har bestemt seg for å ikke satse videre på deg unntagen for når lysta for sex dukker opp.

Ja, jeg virker kald og kynisk, men les par ganger over det du skrev her, står i klartekst at han ikke er ute etter noe annet enn kos og hygge på sine premisser uten å måtte gi noe tilbake..

Hørest kanskje dumt ut, men; Spill kostbar! Var slik jeg fikk typen min på kroken. Jeg var kun god nok for seg. Da jeg satte ned foten, snudde han fort på flisa.Likte ikke at jeg var ute og levde livet:-)

I dag er vi lykkelige på 9. året!

• 3 uker senere...

Har du vært utro, uansett årsak, har du gjort noe galt, som er veldig sårende.

Lett for meg å si men; Om man er utro, istedenfor å prate om ting, er forholdet dødt.

Jeg hadde hatt store problemer med å tilgi, og store problemer med å stole på partneren min igjen. Er i denne situasjonen som mann, og ting hun har gjort må hun stå for. Hun har dessuten skjøvet meg vekk. Nytter nok ikke å komme sutrende etterpå...Advarte henne den dagen vi ble sammen; Utroskap betyr avskjed på grått papir..., for oss begge. Jeg ville heller gjort slutt enn å bedra, men det er meg.

Synd at hun har tatt valget hun har tatt. Det kan i ytteste konsekvens medføre at hun nå blir alenemamma...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...