Gå til innhold

Erfaringer med fryseegg i naturlig syklus.

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har ett enslig egg på frys fra forrige forsøk (som ble vellykket :-D). Jeg snakket med sykehuset i dag og avtalte å prøve og sette dette inn i naturlig syklus etter sommeren.

Før første forsøk gjorde jeg ingenting (og fikk dårlige egg som ikke festet seg), ved andre forsøk tok jeg masse vitaminer, akupunktur etc. og fikk noen få egg hvor to delte seg bra, ett satt inn og ble til en fantastisk gutt og det andre ble fryst ned. (det var visst ikke like bra, men ok)

Noen som har noen erfaringer å dele? Noen spesielle forberedelser før innsett i naturlig syklus?

Fortsetter under...

Hei :-) !

Vi har også et enslig egg på frys etter forrige forsøk som ble vellykket :) Vi ble gravide på 2. ordinære forsøk. Etter første ordinære forsøk fikk vi to egg på frys, men ingen av de overlevde opptining. På grunn av det er jeg ikke så veldig optimistisk mtp dette forsøket..

Jeg tror ikke du trenger å forberede deg spesielt mye. Kroppen bestemmer om den tar imot egget eller ikke :-)

Det blir spennende om vi blir rugere etter sommeren!!!

Lykke til :-)

hei.

jeg har akkurat vært gjennom fryseforsøk i natulig syklus. måtte ikke gjøre noenting annet enn eggløsningstesting. ellers ingen medisiner eller noe.

fikk satt inn 2 fine egg sa de, men desverre gikk d ikke våres vei denne gangen.

krysser fingrene for at d kommer en liten søskenspire hos dere i løpet av høsten:)

Jeg er igang med fryseforsøk i naturlig syklus. Hadde 7 egg på frys, første fryseforsøk rett før påske..ble ikke noe av. Så hadde jeg egginnsetting 10.juni og går dermed og venter på å teste meg førstkommende fredag. Tar Utrogestan, som jeg begynte med dagen før innsett, og skal ta de i 15 dager. Har ikke gjort noe annet, kun levd som normalt. Vet ikke helt hva jeg tror..men kjenner ikke stort til noe..så frykter desverre at det ikke går denne gangen heller, selv om jeg krysser alt jeg har og håper at det likevel skal være positiv test på fredag :) er jo helt forskjellig denne gangen iforhold til ferskforsøket i 2009..da jeg ble overstimulert og hele pakka.

Lykke til! :)

Takk for at dere delte erfaringer!! Tenker at det positive med naturlig syklus er at en slipper å gå på masse medisiner eventuelt til ingen nytte om f.eks egget ikke overlever opptining. Jeg skal ta crinone fra egginnsett (tror jeg det var) så ingen medisiner før eventuelt innsett. Om ikke det var en dag før slik som sist. Blir spennende! :-) Lykke til Tyren 78-09, håper det går din vei med positiv test! J@d@ det var trist dere ikke lyktes denne gangen - håper det går neste forsøk!! Håper vi blir rugere begge til høsten Ikø29 - lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...