Gå til innhold

Noen med tre barn og en Toyota Verso?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde en slik en med et barn. Synes egentlig den var litt i minste laget til det jeg.... Veeeeeeeldig liten bagasjeplass og jeg synes det er tungvindt med boks på taket - og den MÅ man bruke for det er ikke plass til vogn, barehageutstyr og en skikkelig helgehandel engang. Da nummer to meldte sin ankomst kjøpte vi en Mazda 5 - sitter nesten like høyt (noe jeg likte veldig godt i verso'en), men mye bedre bagasjeplass. Vesoen er veldig liten og hendig og kjøre og parkere da - spesielt om man bor i en by...

vi er veldig fornøyd med versoen vår, (nå er den på tur til å bli byttet ut fordi vi straks får nummer fire ;-)

Når vi fikk nummer tre var de andre barna 4,5 og 3 år og satt i anbefalte, godkjente bilstoler (det gjør det enda). Detgikk/går helt fint:-) Men selvfølgeløig skal du ha med stor bag vogn med på ferie , blir det litt liten plass.

I fjor dro vi på laaang bilferie, var borte i 7 uker. Da var minste 10 mnd, og de andre to 4 og 5,5 år. Vi hadde med trille, lik str som carena ca. Masse klær, regntøy, støvler , dyne og pute til minstemann, jakker, flere par sko, forstøverapparat til en av ungene (astma)og vanlige klær selvfølgelig. Ungene hadde med seg litt bøker, leker, cd`er og dvd`er Masse bagasje med andre ord. Hadde takboks da, og pakket i bagasjerommet, men hadde ikke mer i bagasjen enn at vi kunne lukke det bagasjetrekket rett over. Hadde god plass vi :-)

Ellers syns jeg bilen er veldig god å kjøre og har egentlig ikke så veldig lyst til å bytte den ut... Men fire unger i bilen blir for mange :-p

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...