prøverigjenogigjenogigjen Skrevet 15. juni 2011 #1 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg skal selge en slik seng. Søker du på navnet får du se den. Jeg bor i Trondheim og senga er ubrkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 15. juni 2011 #2 Del Skrevet 15. juni 2011 HVor mye koster den? Er det med madrass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverigjenogigjenogigjen Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2011 Den koster 1000, og er med madrass. Kjøpte den madrassen som fulgte med senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Bouquet Skrevet 15. juni 2011 #4 Del Skrevet 15. juni 2011 Det var billig. Jeg har vært på jakt lenge, men de som selger på finn.no skal jo ha nesten samme pris som nypris som for en brukt (selv om det er med madrass). Jeg gav opp og kjøpte ny her en dag. Du får sikkert solgt den fort. Vil du ha mer for den så legg den på finn.no der går de som varmt hvetebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2små,rosa&blå Skrevet 16. juni 2011 #5 Del Skrevet 16. juni 2011 Isj, skulle gjerne hatt en sånn, men jeg bor på sørlandet.. Sikkert veldig dyrt og sende en sånn seng )-: Men hadde fint betalt 1000 kroner for en slik. Ikke mange som selger disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. juni 2011 #6 Del Skrevet 16. juni 2011 Jg er muligens interessert!! Skal ha baby i januar.. og har veldig liten plass på soverommet.. hvor lenge kan baby sove i denne da? Hvor langt ned kan den senkes? Den så jo helt super ut.. men 40 cm brei..blir fort trangt tenker jeg... Hvilken farge er senga i? Og er det lett å få kjøpt sprinkelbeskytter? (slik kant) Mvh Eirin (bor i trondheim) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atb87 Skrevet 17. juni 2011 #7 Del Skrevet 17. juni 2011 Ønsker å kjøpe om den ikke er solgt Mvh Astri, Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atb87 Skrevet 18. juni 2011 #8 Del Skrevet 18. juni 2011 Har nå funnet annen seng, så er ikke lengre interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå