Gå til innhold

Andre med dårlig mage?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10, og har de siste tre ukene hatt veldig dårlig mage. Altså at jeg plutselig får mageknip og bare må løpe på do. Er kvalm stort sett hele dagen, og om jeg ikke får mageknip er magen aldri i lage, bare i ulage.. hehe.. Andre som har det slik? jeg klarer liksom ikke å lese meg til at dette er vanlig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143325481-andre-med-d%C3%A5rlig-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Titter innom fra 3. trimester. 32 uker på vei :)

løs mage er like vanlig som hard mage. Selv har jeg slitt med det du beskriver gjennom hele svangerskapet. Jeg har løs/seig avføring kanskje opptil 3-4 ganger daglig. Våkner gjerne med mageknip, og når jeg må på do så må jeg på do. Da må alle bane vei. Hehe! Det kommer ikke så mye om gangen heller, det er bare sånn hverdagen min er. Akkurat som at jeg aldri får tømt meg på en måte.

Første svangerskap var jeg helt vanlig i magen. Aldri noe problemer.

Denne gangen er jeg veldig plaget, dessverre. Tatt mange prøve, alt er fint. Noen svangerskap bare er sånn! Babyen er litt større en gjennomsnitter og vekten går oppover, så jeg får nok bare finne meg i dette :)

Håper det for din del går over og at du får et flott svangerskap! :) Ville bare dele min erfaring med deg :) Lykke til!

hei hei, det er godt at det ikke er bare meg hehe..., jeg er gravid andre gang og plages en del med magen og, oppblåst og mye kvalm, er da snart 9 uker på vei, eg har lest at det er ganske normalt med oppblåst mage, fordi tarmen er tregere, men det var ik sånn med magen forrige gang bare tisste ofte, jaja håper at alt er greit med barnet:)skal på tidlig ul i morn, tvi tvi:)

Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...