Gå til innhold

Et GODT tips til dere som sliter med soleksem!!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått soleksem for 3. gang dette året. Har tidligere år også slitt veldig med dette. Det klør så hele nattesøvnen blir ødelagt og det er vondt, svir osv.

Jeg har funnet løsningen, hvertfall for meg. Sønnen min fikk noe eksem greier og legen anbefalte å smøre med A-derma Cytelium. Det er noe ala hvitvask. En kveld jeg klødde værre enn værst så tenkte jeg at jeg kunne prøve dette på soleksemen også. VIPS så sluttet kløen og nå - etter kun 2 dager og kanskje 5 påføringer så er soleksemen så og si borte!

Må legge til at den tørker ut huden veldig mye, så hver morgen og kveld har jeg smørt med futighetskrem.

Lykke til, det har hvertfall funket for meg.

Fortsetter under...

Kult. Fås dette kjøpt uten resept? Har vært plaget med soleksem i hele mitt liv og holder meg stort sett unna sterk sol pga dette.

Har et annet tips som faktisk har bedret mine problemer en del, og som jeg anbefaler folk som er disponert for å få soleksem: Kjøp Ido-

E på apoteket, grønn plastboks i vitaminavdelingen. Ta en om dagen fra litt før sesongen begynner (med andre ord: begynn NÅ). Jeg har i alle fall hatt en positiv, preventiv virkning ift soleksem med dette.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...