januarbaby + novemberspire Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jenta mi som vanligvis har avføring 2-3 ganger i uka, har i dag hatt 4 bleier med tynn gul/grønn avføring. Hun begynte med grøt på lørdag, kan det ha noe sammenheng med det? Eller sammenheng med vaksina hun fikk i går? Noen formeninger?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Vi har også hatt det samme her. Mini har fått mme og vi begynte med grøt. Har vært heldig hele tiden og maven har tålt både grøt og middagsmat godt. Til grøten har jeg gitt sviske mos, som forebyggende til hard mave. han har tidligere hatt avføring x 1 pr dag. Så ble det tre-fire ganger. Også løst, litt slimete, grønt/gult. Var hos hs på onsdag, hun sa han kan ha hatt et virus selv om han ikke har virket syk. Ellers skulle jeg kutte ut sviske mos siden han ikke har hatt hard mave. Skulle også gi bare risgrøt og ikke hvaregrøt noen dager. Banan hjelper godt mot løs mave.... Så skulle vi se det ann, og ikke gi svisker hvis han ikke ble hard i maven sånn med det første..... Mini her hadde spist grøt og middag, frukt i noen uker før denne avføringen endret seg og økte i mengde.....
januarbaby + novemberspire Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 Takk for svar Hun er blid og fornøyd så er ikke noe som plager henne! Har hatt 6 bæsje bleier i dag med veldig tynn gul avføring. Jeg har også gitt litt sviskemos hver dag over kanskje en mnd, siden hun har hatt veldig problemer med bæsjinga! Tenker vi dropper svisker en stund ihvertfall Banan, takk for tipset! Da skal hun få litt av det i morgen! Er visst mange voksne som sliter med løs mage om dagen, så kan jo hende hun har fått magevirus! Vi bruker maisgrøten, den er jo glutenfri og snill for magen, så fortsetter med den ei stund, også tar vi grøt med gluten etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå