Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Flere her på 1 trimester som merker kul på magen?? Dette er mitt 3 svangerskap, merker at jeg har vanskelig for å stenge igjen smekk/knapp på buksene mine, og ja, jeg har faktisk fått mage allerede! Er 7+4 ca! Er like stor nå som jeg var ca 15-16 uker på vei med prinsessa mi:) Flere??!
kariuss Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 jeg venter også nr 3 og føler jeg og har fått mage alt...er bare i uke 5... blitt skikkelig kvapsette, all trening forgjeves plutselig hehe er vel egentlig kanskje ikke "gravidmage" men mer oppblåst eller hva jeg skal si... syns ikke at jeg er gravid liksom..
Mammapudding Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Venter nr.2 og er ca 5 uker på vei..og jeg synes også at magen er alt for stor så tidlig, men er veldig oppblåst. De strammeste buksene mine er ubehagelige:p
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Mitt andre barn jeg venter nå, er 5 uker på vei og merker selv at jeg både legger på meg litt og syntes jeg har forandret form på magen. Vi er i en familie hvor magen kommer fort. så skal bli spennende. Da jeg var 3 mnd på vei sist ble jeg av å til spurt om når jeg hadde termin...
Gadiana Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Hei jente07:) synes jeg husker navnet ditt fra 2007 da fikk j også jente i juli mnd:) koselig at du skal ha flere:) jeg selv har 8 uker og 4 dager og føler at jeg har fått mage, forrige gan kom det i ca 3-4 mnd, men jeg har lest at det er normalt å få mage tidligere andregangs fødende. I morn skal jeg på privat ultralyd:) d blir kjempe spennende. Har du noe utflodd? Jeg har en del og litt brunt og, så det er greit å få sjekket det. Jeg var brukte Gabila tror jed forrige gang som brukernavn, men dattera mi heter Diana så derfor Gadiana:) Lykke til m svangerskapet:)
klar for 3? Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Godt det er flere enn meg. Så meg i speilet i går og jeg syntes jeg så oppblåst og kvapsete ut, Og jeg er bare litt over 5 uker. Er tredje gangs. Buksene passer heldigvis enda, men lurer på om jeg må ta en tur på loftet og finne fram mammaklærne snart. Tror dere mange sit-ups er tingen?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 magen har kommet ja, er i uke 11 i dag var så lu at jeg kastet alle mammaklærne å "slafse"klærne i mars, så nå har jeg ingenting som passer og går i tights
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Jeg er kun 5 uker på vei (har akkurat funnet ut at jeg er gravid), og synes magen min har forandret seg veldig de siste dagene. Den er helt hard nederst, og jeg klarer ikke "holde inn" magen noe særlig. Men merker ikke noe på buksene mine heldigvis. Tror ikke jeg merket noe forskjell på magen før jeg var nesten fire mnd på vei forrige gang, så dette er litt rart.
Pitty Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Så utrolig godt det er flere der ute med samme følelse. Er 8 uker og er veldig oppblåst og ser tjukk ut. Ikke alle vet om graviditeten ennå så dette er flaut, da de fleste må se jeg har blitt større. Jeg vil heller ha gravidmage enn sånn som det er nå. Fikk mage veldig sent sist, men da var jeg veldig dårlig også og gikk ned i starten. Nå er det omvendt, omtrent ikke dårlig ( bank i bordet) og lagt på meg. er jo forsåvidt bedre nå, sist gikk jeg dårlig de første 4,5mnd.
MinBitteLille Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 jeg er åtte uker på vei.. 2 svangerskap. tydelig liten mage,, men nok mye oppblåst
Guttemamma87 Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Er 10 uker på vei og kjenner magen når jeg ligger på rygg. Men ellers merker jeg ikke stort. Nesten slik at jeg betviler at jeg er gravid.. Det er min nr 2. Men jeg er litt stor fra før, så jeg vet vel innerst inne at han/hun ligger og gjemmer seg bak all den gode maten mamma har lyst på
Ønskebaby08*12 Skrevet 19. juni 2011 #12 Skrevet 19. juni 2011 Jeg er 9-10 uker på vei med nr 2, syns at magen er større nå enn for noen uker siden. Vil jo tro at det meste er luft og tarmer som har flyttet på seg, for det er helt mykt Men, helt nederst like over skambenet, kjenner jeg en hardt område. Kjenner det faktisk bedre når jeg står enn når jeg ligger, men kjenner det litt da også. Gleder meg til den ordentlig babymagen kommer, ser gravid ut nå også, men det liksom bare magen som har formet seg sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå