Gå til innhold

<3 FULLMÅNE I KVELD <3

prins08prinsesse11.

Anbefalte innlegg

Skrevet

legge ut en igjen jeg,optismistisk;)

jordmoren min har jobbet på sykehuset i over 30 år...

har et veldig godt "rykte" på seg her i Stavanger,spurte henne i dag ang.fullmånen,og lurte på om det bare er en myte eller hva hun syns...

fikk da til svar at fødslene neste fordobbles denne kvelden :)))))

og at vi blir påvirka av fullmånen,flo og fjære grunnet energier osv...

så vil bare ønske alle fødeklare masse lykke til,og håpe det går fint for alle de heldige som måtte få føde i kveld/natt ;) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det slår til! To uker igjen her, men jeg er klar...

Flere?

Skrevet

har 9 dager igjen her,men er også KLAAAAR;)))

tvi,tvi

Skrevet

Ja! Jeg er klar. Fødte ved fullmåne sist, 4 uker før termin.

2 uker til termin denne gangen, og det hadde jo vært veldig moro om det skjedde i natt:)

Skrevet

Jeg er også veldig klar :) Har hatt en fødefølelese i hele dag, men etter mange uker med mye regelmessige kynnere er det stille nå i kveld. Håper likevel!

Det blir vel fullt på fødeavdelingene rundt om i landet i natt i og med at juni er en rekordmåned og det er fullmåne...

Skrevet

Jeg har termin om 3 dager. Har også gått med en følelse av at fødselen vil starte i kveld/natt. Har løpt rundt i huset og pakket, ryddet, vasket og gjort alt klart i tilfelle noe skulle skje :)) Kjenner jeg blir litt nervøs og stresset, men vil jo gjerne møte den lille snart :))

Lykke til alle sammen! :))

Skrevet

Begge mine kom ved fullmånen ,så jeg har troen på den i alle fall :0)

Får satse på fullmånen i juli jeg :0)

Lykke til damer!!

Skrevet

Termin i dag! Så da håper jeg på hjelp fra fullmånen for å slippe "overtid". Men ingen tegn på fødsel så langt.....

Skrevet

2 dager til termin for min del, men ser dårlig ut at noe skal starte i dag... Hehe... Jeg har fortsatt litt troa på at det vil skje ting på lørdag, men får ta det som det kommer:) Er VELDIG mye aktivitet i magen i kveld. Ikke veldig behagelig... Får håpe noen av dere får hjelp av fullmånen. Lykke til!

Skrevet

dre som har hatt en føde følelse hva legger dere i det;) ??

magefølelsen eller tegn utover det vanlige?

har selv en magefølelse men er redd "lysten" lurer meg mer .hehehe

Skrevet

2 dager over termin. Kanskje i natt er natten? Har jo veldig lyst å treffe den lille, men ingen tegn så langt på fødsel..

Skrevet

5 dager igjen og han må gjerne komme ikveld! :)

Var på kontroll i dag og legen min hadde også født ved fullmåne, så hun hadde troa på det. Etter mange dager med usedvanlig stillhet har jeg da fått kynnere og mensemurrig igjen :) sitter vel egentlig bare å venter her :)

Lykke til alle i dag :):)

Skrevet

uuhy,så spennende kri_z sender føde støv,har det likt selv,men har holdt på noen uker,har bare en sterk magefølelse utenom som gjør at jeg håper på i natt;)))

gjør faktisk vondt akuratt nå;) blir gjerne meg og deg på rieteller.no i natt;)

lykke til vertfall;) gleder meg til å se hva som har hendt neste dagene..

Skrevet

Oi! Det visste jeg ikke.

Det er noe annerledes med kroppen i dag, men i natt allerede!!? Det hadde vært rart. Hihi. :)

1,5 uke til termin.

Lykke til alle dere. :)

Skrevet

Jeg satser hardt på å føde i natt..hehe..!!

Slimproppen gikk isted og nå murrer det i magen og har gode kynnere.

Hadde trmin på Søndag,så krysser fingrene :)

Lykke til med fullmånen damer :)

Skrevet

Mener å ha lest at statistikken sier at det IKKE har noe å si med fullmåne, men håper det ikke stemmer ;) Lykke til :D

Skrevet

Jeg håper forresten at jeg IKKE føder på fullmåne. Neste fullmåne i juli er 2 uker før min termin og den helga er sambo bortreist... ;)

Skrevet

har sittet våken i hele natt med VONDE rier=( begynte igår på formidagen,men kom da ikke regelmessige. de begynte å bli regelmessige i 20-21 tiden i går kveld med ca 10-15 min mellomrom,så etterhvert ble det alt fra 3-8 min mellom...men blir liksom ikke mindre enn det.=( så vil ikke gå ned på føden før det er under 5 min melllom...men de varer i 90 sek ca alle sammen,og er VONDE... kan ikke huske fra sist at de var så vonde i begynnelsen=( men men,håper bare å få treffe lille prinsessa vår snart!=) hadde termin i går foresten...=)

Skrevet

Her har det ikke skjedd noe mer :(

Hun har holdt et leven uten like i magen i heeele natt,så jeg sovnet vel i 4 tiden og våknet igjen nå :(

Og hun er fremdeles like aktiv!!

Nå ligger jeg og irriterer meg over mannen sin vekkerklokke og det faktum at han ikke er stått opp enda..hehe!!

Håper det gikk bedre for dere andre Juni-damer :)

Skrevet

Her skjedde det ikke noe mer enn kynnere og mensenmurring. Også klart en dårlig natt søvn. Stod opp grytidlig og drittsur for at det ikke hadde skjedd noe.. Da får vi fortsette og heie de fram:):)

Skrevet

Kan ikke si at fullmånen gjorde susen for meg nei! Sitter her fortsatt med stooor mage! Skal til kontroll i dag så får se om noe er på gang... (sitter med en følelse av at dette barnet kommer til å bli der han er i hele sommer..hihi) Men fatter mot, bare 3. dagen på overtid!

Skrevet

Skreiv at jeg hadde sittet våken hele natta m vonde rier og jeg fødte samme kveld!:/) så kanskje fullmånen som gjorde det!;-)

Skrevet

Stilig!:) og gratulerer:) håper alt står bra til!

Her har det enda ikke skjedd noe og når vi bikker midnatt her blir det 3.dagen over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...