Gå til innhold

Sony Ericsson X10 mini Pro. Er det en bra telefon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sier bare: IKKE KJØP DEN!!!!!

Den spiser batteri (min vil i tillegg ikke ta lading, må lirke og lue med ledningen), tastelåsen er ubrukelig, og den er øverst, helt øverst på strålinglista. Og jeg trodde også det var kjekt med et ordentlig tastatur, men da har jeg aldri brukt..

Har kjøpt meg Samsung Galaxy nå, og er strålende fornøyd.

Hvis du fortsatt vil ha xperia kan du få min helt gratis.. :P

Annonse

Signerer de andre her. Elendig telefon.

At den kom ut best i test er for meg en gåte.

Den er rett og slett håpløs å skrive meldinger mer og vanskelig å bruke. Angrer veldig på at jeg kjøpte den og gleder meg til jeg har råd til en ny.

Jeg kan skrive under på det di andre her sier. Har selv en, men tok i bruk den gamle etter 6mnd med minien, tar ikke lading, treg og bare tull med den. Ny tlf når skattepengene kommer. Mulig det blir Iphone 4 :)

Annonse

Hei :) jeg har hatt en SE xperia mini pro. og jeg likte den faktisk :)) til meg var det ikke noe galt med batteri++ som de andre skriver her, og tastaturet er ganske lite, men bare en vanesak(gikk fortere til meg å sende mld) enn om jeg skulle prøve å skrive uten det fysiske tastaturet:P ) men om du er ute etter en tlf med stor skjerm så er ikke denne tlf noe å gå etter. da den heter mini av en grunn ;)

ps: har ikke tlf der lenger,bare pga av at jeg fikk meg en iphone i bursdagsgave:) samboeren som tok over mini pro`en. og trives han og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...