Gå til innhold

Hvilke gardiner har dere???


LeTwinsA

Anbefalte innlegg

Hvilke gardiner har dere på stua, kjøkkenet eller barnerommet???

Ønsker mange svar og ideer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På kjøkkenet har jeg heklede kapper som mamma har laget.

 

På stua har jeg lyse forede gardiner, samme "fargeskala" som veggene bare en anelse mørkere.

 

På TV-stua har jeg ikke gardiner i det hele tatt, har utsikt til sjøen og vil ikke stjele noe av den. Driver å diskuterer hva slags solskjerming vi skal ha siden det er mange vinduer og litt rare vinkler/størrelser på dem.

 

På barnerommene har vi spesialbestilt persienner, de er mørkeblå og passer perfekt inn i karmen. Er av metall så de blir veldig små øverst i vinduet når de ikke er i bruk, holder lyset ute om natta. Har i tillegg vanlige gardiner for å gjøre rommet litt lunere og koseligere. De har valgt gardiner selv blandt barnestoffene i butikken.

 

På vårt soverom har vi lystett rullgardin og hvite gardiner.

 

På badet har vi spesialbestilte persienner i mørk grått, passer til flisene på gulvet. Ingen gardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Det hørtes veldig fint ut. blir så imponert over slikt jeg. har vært en impulshandler på slikt før, og det blir aldri bra.

Føler vi ikke har noen gardiner som passer i hele huset.

(Har ikke kjøpt nytt siden vi flyttet!!!!)

 

Synes ikke de har så mye "fint" / noe jeg vil ha på KID, princess osv..... Heller ikke på nettbutikker. Mistenke rat det er fordi jeg er elendig på slikt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stua har vi hvite, lette gardiner med et monogram og en liten blondekant på. De er hengt opp i sånne "remser" som man knyter rundt gardinstanga. På kjøkkenet har vi hvite enkle lingardiner i ett vindu og samme i liftgardin i det minste. På badet har vi spesialbestilte persienner i samme farge som innredningen. På vårt soverom henger den beige gardiner i "barokkmønster" fra Kremmerhuset, og soverommet til lillemann har jeg selv sydd blå gardiner med stoff fra Ikea. Kjellerstua fikk de gamle sorte gardinene som jeg sydde om til vinduene, litt "mørkere" stil der nede:)

 

Syns veldig ofte liftgardiner gjør seg, så vil bytte ut gardinene på kjøkkenet med det. Har bare ikke funnet noen jeg vil ha enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker liftgardiner, men mannen i huset er ikke så fan av det.

(Og ja jeg har en mann som faktisk er mandy og interiørbevist)

 

Har nå bestemt meg for panelgardiner på kjøkkenet.

Hvite med litt retro blomster på.

Ble mørkegrå/koksgrå? liftgardiner på soverommet vårt, med hvite tynne gardiner over, med mørke striper som tar igjen liftgardinene.

 

Blåe gardiner på barnerommet med hvite lam og noe rosa pyntestæsj på. Og matchende sengetøy :)

 

Litt fornøyd nå ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biffgardiner :P hihi Jeg måtte bare ;)

 

På kjøkkenet har jeg hvite lingardiner, i stuen har jeg noen gardiner jeg fikk av min mor som er håndlaget.. Svarte med brune hamp(?) striper... Høres ikke så fint ut, men det er det altså ;)

 

Minstemann har dinosaurer på gardinene sine, eldste har feer og prinsesser..

 

Jeg ønsker meg brune gardiner i stuen og ny farge på veggene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kjøkkenet har eg liftgardiner med svarte,raude og kvite blomster...kjøpt på princess...

I spisestua har eg raue gjennomsiktige gardiner kjøpt på KID

I stua har eg turkise tette gardiner kjøpt på KID

Soverommet vårt har eg rokokkogardiner....

Snuppa sitt rom har rosa gardiner med prinsesser på¨

Medium har lysegrønne med dyr på

og minsten har grønne med bamser på... kjøpt på sparkjøp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transparante liftgardiner på begge stuene. Liftgardiner på kjøkken og bad. Ordinære tette gardiner på alle soverom -i tillegg til rullegardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...