Patetica fåkksi Skrevet 15. juni 2011 #1 Del Skrevet 15. juni 2011 Hat: -At boller er så godt, og så billig, og så lett å se i butikken. Elsk: -Geriljabroderibestillinger jeg ler meg skakk av -Puppene mine, med dem fisker jeg mang en mann. -Tomatene og paprikababyene jeg har i kjøkkenvinduet. -Sykkelen min, byens kuleste. -Hardingfela mi. -Snart sommerferie og flere land i agendaen. -Ny bikini. -og ja, hat igjen; bolledeigmagen og hvalrosslår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-B. Skrevet 15. juni 2011 #2 Del Skrevet 15. juni 2011 GOO GOO GOO´JOOB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-B. Skrevet 15. juni 2011 #3 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg legger herved inn bestilling på et broderi, og der skal det stå: Hold kjeft, jeg menstruerer noe så jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 16. juni 2011 #4 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er en vinnertekst! Jeg har et ekstremt lekkert Patetica-broderi i stua, veldig stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 19. juni 2011 *rødmer av stolthet* Hvis du serr vil ha et broderi Anne, kan jeg serr lage det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-B. Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Finner jeg deg på epla, er det så? Da sender jeg inne en formell bestilling der. Det kunne fungere som varselskilt i gangen. Eventuelt over min del av sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juni 2011 :-D Ja, Epla er tingen. Og PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-B. Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjære epladamen, innboksen din er full. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patetica fåkksi Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 21. juni 2011 Nått ennimåah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blabb00 Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Patetica tomatmottha - Er det du som har epla butikken? Og broderer du? En facebook gruppe som heter : For et mer aggressivt korsstingsbroderi! DER ler du deg skakk der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå