Gå til innhold

Forslag mottas med takk.... og nei, det er ikke navnvalget som står for tur!!

Anbefalte innlegg

Dette er situasjonen..

4 barn

10 uker ferie

far skal bare ha 2 uker ferie sammen med oss, og resten av sommeren jobber han. (skal dra på en felles stor ferie til høsten også)

men altså 8 uker hvor jeg må aktivsere barna helt på egenhånd.. OG trenger en plan!!

Bor på østlandet.... ca 30 min unna Oslo... (og har sett de aller fleste serverdigheter i byen opp til flere ganger...)

så.. noen som har forslag om hva jeg og mine barn kan fylle dagene med??

Fortsetter under...

Vet ikke hvor store ungene dine er, men ta et par dager i Vestfold og besøk Foldvik familiepark, http://www.foldvik.com/familiepark/, og ta turer på stranda ( masse flotte strender i Larvik).

Annonse

takk for fine forslag... og bare ting jeg ikke har tenkt på selv =)

Barna er 2 år, 4 år, 9 år og 12 år.. så alle må gi og ta litt på opplevelser, da få ting passer perfekt til alle sammen...

HI

unnskyld??? hvorfor sier du det da 20.26 ?? Jeg må si jeg gleder meg til ferien, og ønsker hjelp for å gjøre ukene mest mulig alsidige og spennende for stort og smått...

For etter 12 år med lange sommerferier var jeg gått litt tom for ideer... selv om vi skal på en 2 ukers fellestur, så er det jo 8 uker å finne på mye gøy på... da er det gått med noen tips ;)

HI

Ser mer for meg beroligende til mor og sovetabletter til barn. Evt øl til mor?

Neida, bare tuller. Dette kommer til å gå fint!

Kanskje lurt å splitte gjengen litt, la noen dra til farmor og farfar, en annen til mormor, så kan du ha 1-2 stykker hjemme og kose deg sammen med. Ikke noe er bedre enn det! Så blir lykken desto større når alle er sammen igjen. Evt noen tanter og onkler som kan ta imot?

Noe annet som er gøy for ungene, er å ta med telt og soveposer og overnatte ute. Evt på campingplass, men vill-camping er også artig. Et koselig vann der man er "alene".

Mange fine steder rundt Oslo som egner seg!

mor elsker sine barn, og trenger slett ikke hverken beroligende eller andre rusmidler for å orke å tilbringe tid sammen med mine barn. Ellers takk.

(selv om du tuller, er det mange andre som tuller om det da jeg skal være sammen med ALLE barna... noen syns det er litt mange..)

Min mor ønsker ikke å passe barna

min manns foreldre er døde.. (og egner seg dermed lite som barnevakt) Har evt. ikke noen som ønsker/har mulighet for å passe de, så det er ikke noe alternativ om jeg hadde ønsket dette.

Utover det.. telt-tur står allerede på planen sammen med en annen hyggelig 5 barnsmor.. og hennes barn, så det blir supergøy!! 9 unger, 2 mammaer og masse masse godt humør =)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...