Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvile ammeinnlegg anbefaler dere? Hvilket merke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chicco er de beste til å begynne med syns jeg. Gode og myke, og suger godt opp uten å virke fuktige.

Thermobaby(selges hos Barnas Hus/Reflex er også gode, men litt stivere enn Chicco, så jeg syns de er litt ubehagelige til å begynne med(før en er vant til å bruke de.)

Ellers er både Libero og Avent helt greie sånn etterhvert.

Skrevet

Sist gang jeg ammet (3år siden) så fant jeg ut at jeg likte best coop sine. Jeg lak veldig mye og trengte ammeinnlegg med god oppsugingsevne og som samtidig ikke satte seg fast i brystvorten. Disse egenskapene hadde Coop sine.

Venter nå smått igjen i Juli så jeg regner med at jeg kjøper en pakke med slike sånn at jeg har med meg noen i fødebagen, de andre to gangene fikk jeg melken veldig raskt og lakk en hel del allerede på sykehuset.

Skrevet

Kan kanskje legge til at ingen av de jeg har nevnt loer eller kleber seg fast til brystvorten. Av de jeg har prøvd er det kun Natusan som gjør det, så de anbefaler jeg å styre unna.

Skrevet

Jeg syns Chiccho sine er overlegne de til Libero, Avent og Natusan. Men de er også helt greie å bruke hvis man har ullinnlegg innerst, viktig å holde puppene varme på trilleturene!

Skrevet

Chicco sine suger opp mest og loer ikke. Disse er gode hvis man lekker mye! Men det er litt masete at de er pakket inn ett og ett, synes jeg.

Etter hvert fungerer Libero sine, de loet ikke hos meg som f.eks. Natusan sine.

Skrevet

Mine (-; De loer ikke, de er deilige å myke med økologisk bambus jersey

på innsiden, billige og de lekker ikke ettersom de har sperrelag på utsiden. Dessuten er de ikke i ull, så de klør ikke. Og her kommer det beste, de kan vaskes og brukes igjen og igjen og igjen.

Hehe, sorry jenter, men jeg måtte nesten bare legge ut en liten reklame her, brukte disse sist og var veldig fornøyd meg dem selv.. Har noen andre også i rein økologisk bomull, men det er jo ikke noe sperrelag på dem, så det kan jo lekke igjennom om man lekker veldig mye.

http://www.miljobaby.no/productdetails.php?product=138

Skrevet

Hvor kjøper dere chicco ammeinnlegg?

Skrevet

Jeg har fått masse ammeinnlegg av ull, de skulle visst være veldig bra da de ikke klør og ikke henger seg fast :) men vet ikke hva de heter..:P

Skrevet

Jeg kjøpte chicco på nettbutikk, trur det var billigeleker.no . Jeg brukte ullinnlegg hele vinteren med engangs utenpå (jordmor anbefalte ull rett på huden da jeg fikk betennelse) på sommeren har jeg gått over til kun å bruke chicco sine inne. Legger inn ullinnlegg utenpå og bruker Aclima amme-bh i ull når vi skal være ute.

Skrevet

Er det mange som bruker ullinnlegg nå på sommeren, eller blir det for varmt? Usikker på om jeg skal gå til innkjøp av det før jeg i det hele tatt har sett om jeg får til ammingen...

Skrevet

Jeg vil anbefale å bruke ull om sommeren også, men kun når du er ute. Jeg opplevde en start på betennelse. Heldigvis klarte jeg å avverge det med massasje i dusjen og amming. Den lille forsmaken jeg fikk var heftig nok til at jeg kommer til å gå med ull fra dag en, og jeg har termin 13.juli.

Skrevet

Jeg bruker ullinnlegg og chico sine eller libero sine.

Lekker du mye er det bare Chicco som holder tett.

Libero sine er nest best for meg, og kan brukes slev når du lekker en del.

Jeg har engangsinnlegget innerst, da det ofte må byttes flere ganger om dagen, og så har jeg et tynt ullinnlegg utenpå. Funker helt fint.

Kommer til å bruke det nå med mindre det er over 20 grader hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...