Gå til innhold

ungen min har vannskrekk...er det meg som har "ødelagt" henne ?

Anbefalte innlegg

hun elsker vann og det er det beste hun vet.

vi var i svømmehallen og da hadde noen tatt shapoen fra min bag!!

jeg måtte da bruke min shampo :(

jeg gjorde så godt jeg kunne og er siker på at det ikke kom så mye i øynene men det så ut som hun fikk likevel :(

hun gråt i noen få minutter og hadde røde øyne stakkar og hadde vondt for å åpne dem. men hun roet seg etterhvert og når jeg skyllte ut øynene med rent vann ble hun blidere :)

men hun har denneskrekken for vann i hodet nå !!

går dette over etterhvert når hun skjønner at hun ikke får vondt i øynene mer av hennes baby shampoo ?

har jeg ødelagt henne for livet ? *grine*

Fortsetter under...

Du dette ordner seg.

har hun mye hår? viss ikke så hadde jeg droppa sjampoen for en periode, og bare "tulledusjet" en periode. Så hun forbinder vann med lek.

Ene gutten min hadde vannskrekk til han ble 3 år. Han hyyyylte om han fikk vann på kroppen. Vasket han kun med vaskeklut i 3 år hehe. Men lot han leke MYE med vann i balje, for det likte han, men han skulle aldri oppi baljen, bare sitte utenfor og plaske og leke oppi. Gradvis gikk det over, og gutten er nå som en fisk i vann :)

så godt å høre... puh !

ja det går nok over. hun har litt hår ja og så må hun TYPISK nok gni middag og annet hun spiser I håret....

kan jo vaske håret med fuktig klut ja med såpe kanskje og som du sier bare la hun leke i karet... :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...