Nr5påvei :) Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Alt kjempe bra med mini i magen å hode er godt nede i bekkenet å har festet seg :-D :-D akuratt uke 32 idag :-) ellers går dagene mine i bekkenløsning til 1000, kynnere til 1000 og nedpress mer eller mindre konstant :-/
Alida*Englebarn Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Hei! Jeg lurer også på om min baby har hodet godt ned nå, merker presset der nede og er nesten sikker på det, er i uke 31+3. Betyr vek\l ikke en mulig tidlig fødsel. Hva sa jordmor?
Nr5påvei :) Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2011 Har ikke så mye peiling på hva det betyr, men hun sa at de ikke pleide feste seg før 4uker før. Jeg er 3dje gangs å hun sa at det ikke nødvendigvis trengte å feste seg en gang for fleregangsfødende :-/ med nr 1 festet hode seg i uke 35+1, fødsel i uke 39, nr 2 var det knapt festet i uke 38+3 å fødsel 9dager etter :-)
Alida*Englebarn Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Ok, jeg er fjerde gangs så dette betyr hva som helst:-) Vil ikke føde før i august:-) Har ikke tid før det:-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå