Gå til innhold

Teutonia-elskere, se hit!

Anbefalte innlegg

Står midt i jungelen av teutonia vogner... Står mellom disse vognene: Mistral S, fun, spirit og cosmo! Faller litt mot cosmo, men trenger litt innspill her.. hva er bra og dårlig med disse andre, hvem ville dere selv ha valgt av disse jeg skrev opp?

Takker for innspill!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143324627-teutonia-elskere-se-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har selv valgt Spirit S3 til min baby som jeg får i slutten av august. Valgte den fordi den er lett å kjøre, den har håndbrems (noe jeg liker når jeg skal gå i bakker) og fordi den har større forhjul enn de med to svingbare hjul framme.

Har solgt denne vognen mye i Reflex butikken som jeg jobber i/driver, og får utrolig mye bra tilbake meldinger på den. Kundene er veldig fornøyde. :-)

Sikkert mange meninger om vogner her inne og på andre forum, så det er lett å bli forvirret når en skal til selv å handle. Håper du finner en som du blir fornøyd med. :-)

Hei!

Er ikke bare bare å finne en vogn nei...

Vi hadde egentlig bestemt oss for spirit s3, men så fant vi Be You (ny iår). Og den er PERFEKT!!! FOR OSS HVERTFALL ;) Så bestilte den i dag og er suuuuper fornøyd! :) Kan ikke forestille meg at d skulle være noe negativt om denne vogna.

Den er stødig og god, litt mer "robust" enn spirit s3 f.eks. Sittedelen kan snus etter ønsket kjøreretning og håndtaket klikkes lett over for å endre kjøreretning hvis f.eks babyen sover. :) Har en litt større handlekurv og er mye lettere å komme til.

Har hørt at s3 velter lett og er ganske ustødig. Be You var mye stødigere og enda bedre å trille :)

Anbefales på d sterkeste. Dere MÅ se på den ;) også er den råfin synes vi da ;) hehe!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...