Gå til innhold

akuratt funnet ut at noe skjer inni min mage <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei til dere alle her inne som akuratt har funnet ut at dere er gravide, jeg merket til og med en halv uke før jeg forventet menstr. at noe var på gang til å skje. helt utrolig at det i det hele tatt er mulig. jeg tok gr. test på mandag( dagen etter forventet menstr.) , og enda en dagen etterpå for å vere helt på den sikre siden.

det raser masse følelser inni meg nå kan jeg trygt si. positive selfølgelig. men må også innramme at jeg ikke helt klarer å få meg til å forstå at dette virkelig skjer meg, oss lixom.

det er litt fjernt. hehe

siden igår har jeg hatt menslignende smerter i nedre del av mageregionen å korsryggen, føler meg oppblåst og rett og slett rar . er det normalt at du skal kunne skjenne så sterke menslignende smerter så tilig i et svangerskap?

jeg lurer på hvordan det er for dere andre der ute?

erfaringer, kanskje det er greit og dele litt tanker og erfaringer rundt denne spennende tiden. setter utrolig pris på tilbakemeldinger. ;)))

s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg har hatt mensenmurringer siden forventet menstr..

Er 9 uker på vei i dag.. så har hatt murringer leeenge.. er visst normalt=)

er fordi livmoren vokser, å gjør seg klar<3

men er mindre og mindre av murringene nå=)

Lykke til!! =D

Skrevet

off , det hørres ikke deiligt ud å gå med sterke mensmurringer så lenge. men det er jo bra at de avtar. jeg merker at det faktisk er verre i korsryggen enn i nedre magedel...

nå er det jo relativt tidlig i mitt svangerskap, men viss det forsetter på denne måten hva kan jeg gjøre?

har du ngen tips?

takk som svarer

Skrevet

jeg har hatt murringer siden jeg ble inseminert jeg da =) men det ble sterkere og sterkere noen dager før forventet mensen. Og nå er det drit vondt til tider. er 4+0 i dag. Men noen dager er mindre vondt enn andre, men ikke så rart når det ikke vokser konstant inni her =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...