Gå til innhold

Skal jeg gå for Brio sing eller spin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har sing. Kjempefornøyd! Du kan ha setet mot deg, det kan du ikke på spin. Den nyeste modellen har lengre kalesje, som skjermer bedre mot sol og vind, enn de eldre modellene. Kjempelett å trille, lett å legge sammen, stor handlekurv, kult design, ergonomisk sovestilling....

<3 vogna mi! ;)

Jeg har (hatt) begge, og er fornøyd med begge to! :) Gode vogner, absolutt, så tror du blir fornøyd uansett hva du velger. Brio Spin er liten og lett, lett å slå sammen og tar mindre plass enn Sing´en. (Særlig i butikker osv siden Singen har så breie hjul.) Den har veldig liten kurv under da, så du får ikke handlet noe særlig. Min Spin har ikke full liggestilling, men det tror jeg de nye har. Uansett ikke noe problem. Singen har stor kurv under, men er som sagt ganske brei i hjulene, og jeg ble aldri helt vant til det siden resten av vogna er smal. Ble en del kræsjing fordi jeg feilberegnet. ;) Jeg synes barnet sitter litt rart hvis det skal sove i den, men gutten min sov godt i den, han. ;) Jeg hadde 2008modell, så det er nok gjort noen forbedringer, for kalesjen var liten på min. Den er lett å slå sammen og tar liten plass når den er sammenslått. Barnet kan sitte begge veier (tror jeg), og det er jo et pluss. :) Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...