Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye eller lite? Jeg forstår ikke helt...

71 kr er jo ikke allverdens da, så vil vel si rett lite?

Er ikke stort mer jeg har. Får barnetrygd på mandag, og ingen barn denne uka, så det går nok bra!

Skrevet

Ja det vil jeg si er lite. Men nå vet ikke jeg hva du har i skap og kjøleskap. For oss med snart 3 barn hadde det vært altfor lite å sitte igjen med hele helgen, med mindre alle skap og kjøleskap var fylt opp med god mat, drikke og snacks til hele familien.

Men vi hadde nok sikkert klart det hvis vi hadde havnet i en slik situasjon, hadde i allfall invitert oss selv på middag til vår snille familie hele helgen :)

Skrevet

71 kr er ikke mye nei, men du får bare kjøpe det billigste av det mest nødvendigste du trenger, så kan du vel klare deg.... Tror jeg knapt har det jeg og og jeg får lønning på mandag, men gubben har heldigvis penger da..

Skrevet

Hvis du har en fryser så har du sikkert litt å ta av der. Og kanskje en skuffe med litt posemat? Bak brød/rundstykker og kjøp det aller mest nødvendige, så klarer du deg nok. Men lite? Ja, det er ikke mye å sitte med 71 kroner på 6 dager. Kanskje du har noen flasker å pante?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...