Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, gikk rett på Puregon da vi forsøkte med insemnasjon... fikk da kun ett egg, men dosen med puregon var også mye mindre enn den jeg fikk ved IVF... vet ikke hvorfor man ikke kan hoppe over sprayen.. det er vel kanskje fordi de vil ha flest mulig egg (da man kun har tre forsøk). Større sjans for flere egg om man også bruker spray først.

Dersom du uansett, med eller uten spray kun får ett egg spiller det jo ingen rolle :)

Jeg hadde kort regime, altså uten nedregulering med spray på mitt 3.ivf-forsøk. Da startet jeg rett på puregon + at jeg også tok orgalutran-sprøyter samtidig.

For min del syns jeg det var mye bedre med kort regime enn langt. Hele prosessen tar mye kortere tid, og jeg slapp ukevis med spraying. Når det gjelder antall egg, har jeg jeg hatt omtrent likt antall ved hvert uttak, 8- 10 stk. Var vel på det siste forsøket jeg fikk ut flest. Jeg har ikke fått nok egg av super kvalitet som kan fryses. Ved de første to forsøkene hadde jeg 1 egg pr forsøk som var av super kvalitet som ble satt inn, og ved siste forsøket fikk jeg 2 egg med super kvalitet. Begge disse ble satt inn siden det var 3.forsøk. Og et av eggene ble værende slik at jeg er 36 fullgåtte uker nå :o)

Hadde glatt valgt kort regime framfor langt ved et neste forsøk om jeg fikk velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...