Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 mini er ikke mer en litt over 3 mnd, men trives ikke så godt i vogn lenger. hun er veldig nysgjerrig på at rundt seg og det virker rett og slett som om hun kjeder seg litt i vognen av å bare se kalesjen. Når begynte deres små? Er dette for tidlig? Jeg har Brio Go vognen.
kinaputten Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 tror det var rundt 3 1/2 mnd. Min nektet plent å ligge i dypvogna, bare hylte og skrek og sovnet aldri, var et mareritt å trille tur. Byttet så til sprotsdelen og vips ble alt så mye bedre Kunne trille turer og han kunne se litt rundt omkring og han sovnet til og med, halleluja! har en quinny buzz vogn
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 her måtte vi ta i bruk sportsdelen da jenta var 7 1/2 mnd, fordi citybagen rett å slett var for liten. skulle ønske bagen var litt større,da hadde jeg nok brukt den noen mnd til. syns hun lå mye bedre å lunere i den i forhold til sportsdelen, å når hun ville opp litt la jeg bare en pute bak ryggen hennes så hun kom opp litt. hun var storfornøyd med det.
Håpefull77 Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 jeg kikket inn da jeg også lurte, min er bare 6 uker... Men jeg har også brio vogn. I min bag kan man sette opp ryggen, det er en plate til å vippe opp i baggen, se under madrassen. Har ikke prøvd den tenkte bare jeg skulle tipse om det. Ut i fra det jeg har hørt skal de ikke sitte før de kan sitte selv. Og det er vel litt tidlig enda. For om du tenker på å bytte, så er det vel fordi du ønsker at hun skal se.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 3 1/2 mnd ja, da er det neppe stor krise om jeg bytter her da. Jo er for at hun skal få se, men sportsdelen er mer åpen enn dypbagen så føler hun får sett mer selvom hun ligger i den, det blirsom å ligge litt i oppoverbakke. I min bag går det ikke ann å vippe opp ryggen, men det blir vel det samme å vippe opp ryggen og å bytte til sportsdelen? Tenker ikke ha henne i sitte stilling, menlitt mer opp ja.
kinaputten Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 min satt heller ikke i full sittestilling, vogna kan legges tilbake, men han likte det bare mye bedre. var en sant mareritt innen, men naa er han over 7 mnd og sitter selv, saa da kan han godt sitte i full oppreist stilling ogsaa. Tror man ser det ann ogsaa, min var tidlig ute med aa ville opp og frem, men jeg lot han ikke sitte mye alene p[ gulvet inntil han klarte aa sette seg opp selv, og selv om han fikk litt lov, saa ble han ikke en rumpeaker, sorry for ikke aa ha de norske bokstavene paa denne pc, kan heller ikke lage smilefjes, er saa irriterende, hehe
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Min gutt har nektet å ligge dypvogna de siste 3 ukene, har trillet mange turer med tom vogn og bæresele. Det ble etterhvert slitsomt for ryggen, så når han nå ble 4 mnd byttet jeg bare for å prøve, og det gikk så bra! Har lagt en pute bak ryggen hans og begynner turen på det laveste hakket. Så senker jeg ryggen helt ned når han har sovnet. Har Emmaljunga duo Edge. Dypvogna har en rygg man kan sette opp, men den blir altfor bratt og uten støtte på sidene. Sportsdelen er konstruert for babyer over 6 mnd som kan sitte selv, men hva gjør man ikke...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. juni 2011 #8 Skrevet 16. juni 2011 Februarmamma det er akkurat slik her også! Mini er i bæresele vogna er tom. Så bra Costamummy og Februarmamma at det endret seg i sportsdelen da prøver jeg det i morgen JUHU!
1. gangsmams Skrevet 16. juni 2011 #9 Skrevet 16. juni 2011 Vi bytta da loppa var 5 måneder. Rett og slett fordi vi brukte babybjørnen mer enn vogna siden hun NEKTA å ligge nedi der.... Hun er ekstremt nyskjerrig og ble kjempesinna om hun ikke fikk komme opp. Lå og tok situps for harde livet.... Vogna vår har full liggestilling, så forskjellen ble ikke veldig stor for henne. Nå, 8 mnd er hun flink til å si ifra når hun blir sliten, og vil ligge....
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 18. juni 2011 #10 Skrevet 18. juni 2011 Vesla mi er 6 mnd i dag, og det var først i går jeg byttet til sportsdelen på "hovedvogna". Syns det var så greit at hun sov i bagen. Går greit så lenge hun sover, men hun nekter plent å ligge der om hun er våken. Så da byttet jeg bag på denne vogna også. Har en trille jeg har brukt litt den siste måneden. =)
Gulljentene Skrevet 18. juni 2011 #11 Skrevet 18. juni 2011 Rett før hun fylte 6 mnd. Har ikke full liggestilling på Quinny Speedi, men hun er ganske flink å sitte og har blitt enda råere på det siste dagene. Er nå nesten 6,5 mnd. bagen ble rett og slett for trang - dreami bag er jo så liten. Hun var også mye sur når hun lå oppi der og ikke fikk komme opp. Orket ikke bære rundt på henne med tom vogn lenger. Og da det begynte å bli trangt også, så hadde jeg jo en enda bedre unnskyldning for å bytte til sportsvogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå