Gå til innhold

Dustegubbe... (sex)

Anbefalte innlegg

Idioten jeg bor sammen med maser stadigvekk og sex. Han blir alltid sur når jeg sier nei. I svangerskapet har jeg hatt mye smerter pga bekkenløsning, og da er det ikke alltid like behagelig å "ha seg". I går kveld hadde jeg vanvittige smerter fordi jeg hadde sterke kynnere som faktisk er veldig vonde, typ sånn at det kan minne om veer til tider. Det strammer i magen, brenner i ryggen og presser nedover på en måte. Med andre ord, ikke deilig i det hele tatt. Hadde hatt det sånn i 30 min ca da vi la oss, og da var jeg ganske kvalm pga det hele, og da legger han opp til sex!!! Jeg sier at det ikke passer så bra akkurat da, at jeg har vondt, og at jeg ikke vil. Da sier han først med smørblid stemme:

"Joda, det går så fint så". Etter nok et nei sier han "Men da går smertene over da vet du". Igjen sier jeg nei, at jeg ikke orker, at jeg har vondt og at det siste jeg vil akkurat der og da er å ha noe som helst form for sex. Da blir han dritsur, snur seg og sier natta med sur stemme.

IDIOT!!!!

Hva faen er det egentlig han tror? Når det føles som baby prøver å sprenge alt som er der nede, har jeg virkelig ikke lyst på pikk "oppi der".

Han skjønner jo faen meg ingenting!!!!!

Ååååå.... Dagens utblåsning!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143324435-dustegubbe-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha.. Akkurat sånn har jeg det. Bare at min mann har innforstått det med at det ikke blir noe mer sex før babyen er her. kun ca 8 uker igjen.Men han syns jeg gjerne kan gi han en "blowjob" eller "handjob" av og til ;) Noe som funker bedre enn sex for tiden... Gjør drit vondt og ha sex:((

Min mann maser heldigvis ikke heller, ei blir han sur om det ikke skulle bli noe. Men jeg har lyst på sex sjøl, så det er sjeldent noe problem. Og jeg opplever at evt. vondter forsvinner om vi har sex så det er jo vinn vinn. Kunne aldri gått hele svangerskapet uten sex jeg altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...