Gå til innhold

Hvor langt var dere på vei når dere fikk vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Vi bor utenlands og her går jeg til legen en gang i mnd, men da bare tropper jeg opp når det passer meg, og så kommer jeg til så snart som mulig. Som regel innen 15.minutter. Litt anderledes her enn i Norge med andre ord...

Men jeg skal til ny time i neste uke. Hadde tenkt å gå tirsdag, da er jeg 16+4. spørsmålet er om jeg skal vente litt til så kanskje vi får vite kjønnet...hadde jo vært gøy.

Men da er spørsmålet hvor lenge vi skal vente. Så hvor langt var dere på vei?

Fortsetter under...

Jeg fikk vite gutt i uke 13 av en meget erfaren gyn (så det tydelig selv)

Venta på bekreftelse i uke 18, men babyen var så aktiv at det var vanskelig å se. Først synes hun at hun så testikler, og etterpå synes hun at de var borte. På 3d ul i går uke 23 så vi tydelig at det var ei jente der. Følte det på meg selv og da dette sv.skapet er veldig ulikt som da jeg gikk med guttene. Lykke til, uke 16 så er det ganske tydelig hvis barnet er samarbeidsvillig:)

Tusen takk for svar...

Tør du kjøpe inn rosa nå da? Hehe...

Da krysser jeg fingrene for at babyen er samarbeidsvillig i neste uke.

Er ganske spendt på hva det er.

Har en gutt fra før, og det svangerskapet var "lett" som bare det. Litt vondter selvsagt, men absolutt ikke kvalm.

Denne gangen har jeg vært kvalm i 3 måneder...så vi får se om det er en grunn til at det er anderledes denne gangen...

I uke 13 fikk jeg vita at det var mulighet for at det var ei jente, men jordmor var usikker siden det var så tidlig. I går i uke 18+3 så de veldig klart at det det er ei frøken der inne.

Lykke til på ul, håper lille samarbeider og at dere får vite kjønn :o)

Annonse

I uke 12 sa erfaren gyn, at hun trodde det var en gutt, dog med forbehold.. de kan nemlig være ganske like så tidlig. Men hun ville ikke bli overrasket sa hun. På UL i uke 18 ble det bekreftet. Jordmor tegnet til og med rundt "tissefanten" og ringet rundt og skrev kjønn på utsiden av UL bilde :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...