L&L Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Når jeg ser opp mot fjellene, så langt øye når. Det virker ikke langt, men når en fjelltopp er passert kommer det flere i sikte. Med tiden vil avstanden bli mindre, men det er en lang vei å gå. Når jeg kommer frem vil jeg finne det jeg leter etter. Det vil kanskje ikke være hva jeg vil , men jeg vil hvertfall ha prøvd. For hvert skritt jeg tar spør jeg meg selv om det er verd det? Jeg ender opp med å ta skritte og er da et skritt nærmere. Det går mye tid. Jeg tenker ofte og snu, prøve å glemme hva det var jeg lette etter. Men da vil jeg aldri vite. Håp og lengselen får meg til å fortsette. Å jeg vet for hvert skritt jeg tar er jeg et skritt nærmere.
Hedda39 Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Hvor er liker knappen;) Jeg signerer ,... vi får gå sammen,... Og målet det skal vi nå!!
MoraTeNora Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 ååå... Den veien ser så ufattelig lang ut i dag.. og toppene så høye! og så utrolig mange hinder på veien Men det som ikke knekker en fullstendig gjør deg vel bare sterkere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå