Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Først lette hun lenge etter hjertelyden til ungen, det har hun aldri gjort før. Så når hun finner den, så er den kun 128, noe som jo er litt lavt. Likevel skal jeg ikke tilbake før om 14 dager. Bør jeg bekymre meg? Stoler ikke helt på jordmora mi, merker jeg
babyfeber Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 hjerterytmen til min lille har logget på alt fra 128 til 148. man sier at det er normalt at den ligger på 120 - 160. dette varierer fra om babyen er våken eller ikke. da den var på 148, hadde hun nettopp trykt på han å dyttet rundt. da ble han meget våken å oppspilt:P tror ikke du har noen grunn til bekymringer;)
Mrs. Bouquet Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 En jordmor som aldri har lyttet etter hjertelyden? Nå har jeg hørt det også, haha. 128 slag i min. er helt innenfor normalen.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2011 Jo, hun lytter alltid, men brukte lang tid på å finne den denne gangen ;-) Pleier alltid å ligge rundt 150 ellers. Jeg får slå meg til ro med at alt er normalt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå