Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på gaver til barn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Når ditt barn blir bedt i bursdag?

Jeg må bare si jeg er litt "sjokkert" over hvor dyre gaver min sønn fikk til sin 4 års dag da vi inviterete alle på hans avdling til bursdagsfest her hjemme. Store legoesker, biler etc jeg vet koster 200-300 pr stk. Har sett det i andre bursdagsselskaper vi har vært i også.

Kanskje noe vi kan ta opp på foreldremøte at vi legger oss på en "felles" linje? Synes liksom ikke gavene skal være fokus i seg selv når man har fest for så små barn. Etterhvert blir det mange bursdager (jeg har 3 barn snart) og kan ikke betale så mye hver gang mine barn år i bursdag

Jeg har lagt meg på ca. 80 kr pr gave når min 4 åring går i bursdag til barn fra barnehagen.

Fortsetter under...

vi pleier å kjøpe gaver som koster toppen 120-130 kr til barna i bhagen. Ofte kan folk kjøpe inn dyrere ting når de er på salg, for å kunne gi ordentlige og bra gaver til bursdager. Jeg gjør dette selv.

Og ved forespørsel sier jeg at gaven er kjøpt på salg tidligere, og gjemt til disse anledningene.

Her ligger alle på mellom 50 og 100 kroner, dette ble tatt opp på foreldremøtet.

Det hender det kommer spill, bøker, lego osv som ser dyrere ut da, men det er gjerne fra de foreldrene som er flinke til å handle inn å ha på lager når de kommer over gode tilbud. Greit å ha noen gaver liggende i et skap for det dukker stadig opp en innbydelse...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...