Gå til innhold

Spania og bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som vet om man burde ha med seg bleier til Spania eller om dette er vel så billig/bra der?

Hva med grøt/middagsglass for baby 7 mnd.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på hvor du skal, men her på fastlandet er bleiene veldig gode og like billige som i norge, kjøper du dodot er det det samme som pampers omtrent.

http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/05/bleier-i-spania.html

http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/05/babygrt-i-spania-er-et-kapittel-for-seg.html

ville tatt med grøt :)

middagsglass er det masser av, feks fra nestle, men hvis babyen din er kresen på nye smaker, så ville jeg tatt med noen hjemmefra hvertfall :)

god tur

Skrevet

Takk for svar :) småen er meget(!!!) matglad og ikke kresen, så da trenger jeg ikke ha med mer enn grøtpakker :D

Skrevet

jeg hadde villet tatt med bleier og mat/grøt da det er mer parfyme i bleiene der samt mer salt i maten, så slipper du risikere en rød stump og matnekt ;)

Skrevet

dodot inneholder ikke lotion eller parfyme, dodot produseres av pampers, så de er omtrent like i utseende.

De spanske babyene spiser jo maten her nede og overlever, så istedetfor å drasse på 14 middags glass eller mere alt etter hvor lenge man skal være borte, så tror jeg nok at middagen er helt trygg.

men har sendt en mail til nestle for å høre hvordan det er for å være sikker :)

Skrevet

babyen til ei venninne nektet plent å spise de glassene der nede så det kan jo virke som de er litt ulike.. jeg ville tatt med en del fruktglass samt annet lett mat, da min egen samt flere andre babyer ikke har villet ha så mye grøt og middag når vi har vært nede i varmen :)

Skrevet

Har vært mye i Spania med barn, min erfaring er at bleier er bra, men myyye dyrere enn hjemme. Middagsglass funker bra, men ofte vanskelig å finne grøt uten sukker. Samt flytende mme for barn under 6 mnd.

Skrevet

Alle bleiene vi fant kostet 23 euro for en pakke, tre ganger så mye som her.

Skrevet

har nylig vært i barcelona, gran canaria og tenerife og synes bleiene er relativt dyre.... du må regne med mellom 80 - 150 for en pakke, avhengig av merke. barnegrøten synes jeg er dårlig, alt er sukkret....

men middagsglassene er fine, par kroner dyrere enn i norge bare og faktisk mye større utvalg enn i norge ;) tror d er vanligere med middagsglass enn med grøt i disse landene. grøt og velling er litt mer skandinavisk tror jeg. derav utvalget. så har du plass i koffert ville jeg tatt med grøt og bleier iallefall. d gjør alltid jeg ;)

Skrevet

jeg kjoper 164 bleier for et sted mellom 27 og 30 euros, oekonomipk og da blir det ikke saa dyrt, en pk bleier i norge har vel bare 22 bleier i seg.

dette er de dodot bleiene, de er best her nede synes jeg. kjopet pampers i gibraltar paa tirsdag og en pk med 22 bleier up and go kostet 5 pund.

Skrevet

På Rema får man Landlord-bleie; ca 30 for 70 bleier - i hele fjor kostet de bare 5,90 per pakke (priskrig på bleier) - så for oss er Spania-bleier dyre:).

Skrevet

ja nettopp isabell12! ;)

har hele kottet fullt av dem ha ha ha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...