Gå til innhold

Kan min samboer ha smittet meg med en kjønnsykdom? Vær så snill å hjelp meg hvis du kan. Er veldig fortvilet..

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en klomp nedentil, rett ved siden av tissen. Klør litt også, men det er inni tissen ( sorry for ekle detaljer). Det kan muligens være en kvise eller et stikk for jeg var på hytten i helgen. Min samboer har vært mye ute. Hørt rykter om at han vist er en som er glad i damer. Han har alltid sagt at han aldri ville vært utro, men han lyger mye til meg om diverse ting. Han har også snakket med andre jenter på Facebook.. Hva tror dere? Jeg føler meg helt dårlig .. Lurer på om han har smittet meg med noe.,,

Fortsetter under...

Jeg hadde nok sjekka med en gyn eller lege .. Tar toppen en uke å finne ut av.. Fortell det til mannen din, når at du har vært til lege slik at han får mulighet til å fortelle det til deg selv før et event nedslående resultat kommer...

hadde nok også satt klare grenser fra nå, pga usikkerhet ... om at dere går ut sammen når dere skal ut på byen/fest... man skal ikke leve singellivet mens man er i et forhold.. er ikke noe godt å være ensom i tosomheten... : (

<3

Høres jo ikke ut som noen kjønnsykdom da, høres med ut som en liten byll. De kan dukke opp av og til om du har hatt et lite rift, et inngrodd hår e.l. Om det er f.eks herpes eller kjønnsvorter er dette gjerne virus man har liggende i kroppen i åresvis uten å vite om det, kanskje det var den forrige sex-partneren din som smittet deg men du fikk ikke første utbrudd før nå?

Ville absolutt bestilt time hos en gynekolog før jeg begynte beskylde partneren min for noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...